ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קטאר לא מוכנה למסור מידע על גארד קושנר

קטאר שנמצאת ביחסים מעולים עם הבית הלבן לא מעוניינת לקלקל אותם, ומסרבת למסור מידע שהיא מחזיקה אודות חתנו היהודי של הנשיא טראמפ - מידע שעלול להפליל אותו. כך מדווח בכלי תקשורת בארה"ב

קושנר. צילום: רויטרס
קושנר. צילום: רויטרס



קטאר לא נתנה מידע לחוקר מולר, כדי לא להפליל את ג'רארד קושנר.

התקשורת בארה"ב מדווחת כי מידע שהיה לקטאר על חתנו היהודי של טראמפ שנמצא תחת חקירה בחשד לקשרים שהיו לו עם רוסיה לפני הבחירות שבהן ניצח טראמפ, לא הועבר לחוקר המיוחד רוברט מולר.

רשת NBC בארה"ב דיווחה, כי יש למולר מידע בנוגע לעדויות מאיחוד האמירויות הערביות, על מספר חברים של טראמפ, כולל על חתנו קושנר שקיימו פגישות חשאיות עם גורמים רוסים, אך קטאר לא מוכנה למסור את המידע.

שלושה מקורות שמצוטטים באתרי תקשורת מובילים בארה"ב אמרו, כי הפקידים הקטארים ​​אינם רוצים למסור את הראיות למולר כי הם לא רוצים להשפיע לרעה על היחסים עם ממשל טראמפ.

מוקדם יותר החודש דווח בארה"ב, כי צוות החוקרים של מולר בודק אם לאיחוד האמירויות הערביות יש השפעה על מדיניות הבית הלבן.

מולר חוקר את ההתערבות לכאורה של הרוסים בבחירות לנשיאות ב-2016, והאם היה שיתוף בין הרוסים לאנשי הקמפיין של טראמפ.

דיווחים נוספים על כך כי הצוות של מולר בודק לגבי איש עסקים ויועץ לבנוני-אמריקני לשייח מוחמד בן זאיד אל-נהיאן, נסיך הכתר של איחוד האמירויות הערביות.

על פי הדיווח איש העסקים, ג'ורג' נאדר, ביקר בבית הלבן כמה פעמים בשנה שעברה, החוקרים בודקים מה היה חלקו של נאדר במדיניות הבית הלבן, ובודקים האם היה לקטאר השפעה על ממשל טראמפ.

החוקר מולר הגיש באחרונה כתב אישום נגד יו"ר הקמפיין של טראמפ לשעבר, פול מאנפורט, ועומד להגיש כתב אישום נגד ריצ'רד גייטס, עוזרו לשעבר של טראמפ ומקורב למנפורט.
ג'ארד קושנר רוברט מולר קטאר חקירת המעורבות הרוסית בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד