י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'הארץ' מפי גורמים בגור: "ליצמן פעל ללא תיאום עם המועצת" • לשכתו: "פייק שלא ראוי להתייחסות"

המשבר הפוליטי הגיע למבוי סתום וסכנת ההליכה לבחירות מרחפת באוויר כבר כמה ימים, בתוך כך, הכתב אהרן רבינוביץ' מפרסם הבוקר ב'הארץ' כי גורמים בחסידות גור מפנים אצבע מאשימה לעבר סגן השר ליצמן, שלדבריהם פעל על דעת עצמו - ללא התייעצות עם הרבי

ליצמן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
ליצמן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



המשבר הפוליטי סביב חוק הגיוס, מעלה תהיות רבות, בעיקר סביב התנהלותו של סגן השר יעקב ליצמן שהוביל את הקו הקיצוני ודרש להעביר את חוק הגיוס בשלוש קריאות לפני אישור התקציב, אלא שכזכור, השבוע ירד ליצמן במפתיע מדרישתו והסכים לפשרה.

הבוקר, מפרסם עיתון 'הארץ' כי גורמים בחסידות גור טוענים כי ליצמן פעל עצמאית במשבר והציג לראש הממשלה בנימין נתניהו אולטימטום, בלא תיאום עם מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל.

מלשכתו של ליצמן הכחישו את הדברים וטענו כי "ליצמן פועל בכל מהלכיו במשך השנים על פי הוראתם הברורה של חברי מועצת גדולי התורה. כל הרכילויות מסביב הן פייק ואינן ראויות להתייחסות רצינית".

כזכור, אתמול אמר מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן ל'קול ברמה' כי מלכתחילה "ההחלטה היתה שיפעלו כמה שיכולים להעברת חוק הגיוס ובד בבד להעביר את התקציב עם הבטחה שבמושב הקיץ יעבירו את זה בשלוש קריאות. לא היה אתמול שינוי. אם הממשלה מבטיחה להעביר את זה, לא חשוב העיתוי".

כשהוא נשאל: הרי דובר על כך שחוק הגיוס יאושר בשלוש קריאות לפני התקציב, השיב הרב שטרן: "לא יודע מה דיברו. אני לא דיברתי".
יעקב ליצמן הרבי מגור הארץ משבר הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד