י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחותו של מייסד פייסבוק: "אני אוכלת כשר, השבת היא מתנה מדהימה"

אחותו של מייסד פייסבוק, ומי שהייתה עד לא מכבר דוברת הרשת החברתית הפתיעה את היזמים החרדים שהשתתפו בכנס של יזמים וסטארטפיסטים חרדים ודיברה על קירבתה ליהדות • "לפני אלפי שנים איש לא חלם שיום אחד בשבוע צריך לעצור מכל עבודה ולנוח"

מארק צוקרברג. צילום: רויטרס
מארק צוקרברג. צילום: רויטרס

 


רנדי צוקרברג, אחותו המפורסמת של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג ומי שהיתה בעבר דוברת פייסבוק, השתתפה היום (רביעי) באירוע היזמים והסטארטאפים החרדים של 'קמא-טק' בניו יורק, בשיתוף 'כלכליסט' וסיפקה כותרות מעניינות על החיבור שלה ליהדות.

בראיון למשה פרידמן מייסד 'קמא-טק' מול מאות משקיעים ומנהלים מבכירי ההייטק של ניו יורק, דיברה רנדי צוקרברג על הדרך שבה יזם חרדי מתמודד מול העבודה השוטפת בסטארט-אפ, כשהיא בימים אלו מוציאה ספר על השילוב בין עבודה למשפחה: "הדרך בה היזם החרדי לא מוותר על ערכי היהדות והמשפחה ביחד עם חתירה להצלחה היא הדרך הטובה ביותר להגיע להצלחה".

מול היזמים החרדים רנדי הפתיעה ודיברה מספר דקות על היהדות והשבת: "השבת היא מתנה מדהימה שניתנה על ידי אלוקים ליהדות, לפני אלפי שנים איש לא חלם שיום אחד בשבוע צריך לעצור מכל עבודה ולנוח. אני אוכלת בעיקר רק בסביבה כשרה".

בהמשך סיפרה רנדי: "הרבה פעמים שאלו אותי אנשים: 'איך את משלבת קריירה בתפקידים בכירים בחברות הגדולות בעולם, לצד גידול ילדים ומשפחה?', תמיד הייתי נוהגת לומר שזה בסדר, אבל האמת שיום אחד חשבתי לעצמי - אני לא מסתדרת, זה קשה, תמיד ברשתות החברתיות ובעולם הדיגיטלי הכל נראה נוצץ וזוהר, אבל במציאות לא ככה, יש קשיים, ולכן החלטתי לחבר את הספר שמדבר על הצורך לאזן בין עבודה למשפחה ובין דברים שונים שאנחנו רוצים להשיג בחיים. הרבה פעמים אנשים צעירים מסתכלים על העתיד ולא על העבר, אבל למדתי בחיים שאם אתה לא יודע מאין באת, ומהו העבר והמורשת שלך, אז אתה גם לא יודע לאן ללכת קדימה".

לסיום, הבטיחה רנדי ליזמים החרדים כי בקרוב תגיע לבקר בישראל ותיפגש עם יזמי ההייטק החרדים.

 







רנדי צוקרברג פייסבוק יזמים חרדים סטארטאפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד