י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לקראת פסח: הכירו את גביעי הסדר של 'חדד'

כוסות הקידוש שיככבו בשולחן הסדר: חדד כסף טהור מייצרת בעבודת יד שפע גביעים וכוסות קידוש מכסף טהור

גביעי הכסף של 'חדד'. צילום: עדי גלעד
גביעי הכסף של 'חדד'. צילום: עדי גלעד



רשת היודאיקה הוותיקה 'חדד כסף טהור' מציגה לפסח קולקציית גביעי קידוש, כוסות קידוש וגביעי אליהו מכסף טהור בעבודת יד ואחריות לכל החיים. הפריטים שיככבו בשולחן החג מעוצבים מכסף טהור ועם חותמת האיכות היוקרתית 925SilverSterling ומוצעים לרכישה באתר המקוון ובחנויות הרשת בבני ברק ובירושלים.

קולקציות הגביעים והכוסות כוללות שפע רב של עיצובים, סגנונות, פיתוחים, ריקועים ומבחר רב של גדלים לשולחן ליל הסדר. דוגמת כוסיות קטנות המרוקעות בכיתוב ילד טוב/ ילדה טובה, כוס רביעית בשיעור ר' חיים נאה, כוס קידוש בשיעור חזון איש, כוסות וגביעי יין לקידוש, סט קידוש של גביע ותחתית לחתן. בנוסף מבחר מרשים של גביעי אליהו יוקרתיים, המגיעים מגודל סטנדרטי ועד גביע גבוה ורחב במיוחד, כך שאין סועד שלא יתרשם מהם.

בנוסף, סטים של שש כוסיות או גביעוני ליקר שמגיעים על גבי מגש מעוצב תואם, דיקנטר ליין, מחלקי יין עם נוכחות מהודרת המוזגים את היין במראה של מפל. הכלי מוזג יין ל- 6 כוסות ועד 36 כוסיות. חלקם הפנימי של כל הכוסות והגביעים מצופים זהב 24 קראט.

גביעי הקידוש יוסיפו מראה מבריק, כסוף ויוקרתי לשולחן החג ובימי חול ינוחו לראווה בוויטרינה המעוצבת, כאילו היו תכשיט מרשים.

רשת 'חדד כסף טהור'>>

צילומים: עדי גלעד









חדד כסף טהור פסח ליל הסדר כלי כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד