י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סניף הליכוד בבית שמש החליט: תומכים באבוטבול לקדנציה שלישית

האם הבחירות בבית שמש הוכרעו? בליכוד החליטו לתמוך בראש העיר הנוכחי משה אבוטבול לקדנציה שלישית

אבוטבול ואדרי ותמים על ההסכם הקואליציוני
אבוטבול ואדרי ותמים על ההסכם הקואליציוני



ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול קיבל אמש חיזוק משמעותי בהתמודדותו בפעם השלישית לראשות העיר בבחירות שיערכו בעוד כחצי שנה, עם החלטת סיעת הליכוד בבית שמש המונה שלוש חברים במועצת העיר על תמיכה באבוטבול בבחירות לראשות העיר.

בהודעה שפרסם סגן ראש העיר משה שטרית מהליכוד הערב נכתב: "מועצת סניף הליכוד בבית שמש התכנסה הערב לפגישה בנושא זהות המועמד המועדף לראשות העיר. מועצת הסניף החליטה לתמוך במועמדותו של ראש העיר משה אבוטבול בכפוף לחתימת הסכם קואליציוני שישמור על צביון השכונות הציוניות לשביעות רצון התושבים".

ההחלטה של סיעת הליכוד יחד עם שאר המפלגות שכבר הודיעו על תמיכה במשה אבוטבול מקרבים אותו בשלישית אל ראשות העיר, כאשר נכון לרגע זה כבר 50% מבין חברי העירייה כבר הודיעו כי יתמכו באבוטבול בבחירות הבאות.

ראוי לציין כי לקראת התמיכה של סיעת הליכוד נעשו פעולות רבות ובעיקר מתוך רצון להנמיך את גובה הלהבות שהיו בבחירות הקודמות בהן הייתה התמודדות של חרדים מול חילונים, דבר שגרם למתחים מיותרים ולשנאת אחים שגרמה להפיכתה של בית שמש לסמל של ערים במתיחות בין חרדים לחילוניים. בשל כך פעל ראש העיר משה אבוטבול בשנתיים האחרונות לאחות את הקרעים ולקרב בין כל הקהלים בעיר.

מתוך רצון להרחיב את שיתוף הפעולה בין כל הקהילות והמפלגות בעיר, הרחיב משה אבוטבול את הקואליציה שלה שבה יש כיום 15 מתוך 19 חברים, וכן ניתנו סמכויות לנציגי כל המפלגות, ובכלל לנציגי העיר הוותיקה, כאשר כבר לפני כשנתיים סיעת הליכוד צורפה לקואליציה וחבריה קיבלו תפקידים נכבדים.

עתה מתברר כי הרצון להביא לאיחוד כוחות ולמחיקת שסעים הצדיק את עצמו, וסיעת הליכוד קיימה ישיבה של כל ראשי וחברי הנהלת הסניף בבית שמש בראשות שלום אדרי יו"ר הסיעה, והגיעה להחלטה לתמוך במועמדותו של ראש העיר משה אבוטבול בבחירות הקרובות.

ראש העיר משה אבוטבול קיבל את הידיעה בבית האבלים בבאר שבע, בשל 'השבעה' על אחיו שמעון ז"ל, אך עם זאת אמר כי בשל ימי השבעה הוא לא יכול לברך ולהודות, אבל מה שחשוב הוא שבית שמש צועדת בדרך של אחדות ושלום, ושלום זה הברכה החשובה ביותר שיש לעם ישראל.

יצויין עוד, כי במערכת הפוליטית בבית שמש צופים כי ההחלטה הפומבית של סיעת הליכוד תביא בעקבותיה גם מפלגות נוספות בעיר הוותיקה לתמוך במהלך, ומי יודע אולי בבחירות הקרובות יהיה מועמד מוסכם על כל המפלגות בבית שמש.
בית שמש משה אבוטבול מוניציפלי 2018 הליכוד ראשות העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד