י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

למרות החיוכים של אבוטבול: כך 'דגל' תכבוש את ראשות העיר בית שמש

למרות תמיכת 'הליכוד' מקומו של ראש העיר הנוכחי משה אבוטבול עדיין בסכנה • הערכה היא ש'דגל התורה' יציבו מועמד בתמיכת שאר המפלגות בעיר בית שמש, הכל תלוי בח"כ משה גפני ובסגן השר פרוש • ׳בחדרי חרדים׳ עם המפה בדרך לניצחון

אבוטבול ומונטג, צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
אבוטבול ומונטג, צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90



מפלגת ׳הליכוד׳ סניף בית שמש הודיעה בשבוע שעבר כי לאחר הצבעה הוחלט פה אחד לתמוך במשה אבוטבול לראשות העיר בפעם השלישית. בסביבתו של ראש העיר משה אבוטבול אמרו כי בעקבות התמיכה מקומו מובטח לקדנציה שלישית.

אלא שהמספרים מוכיחים אחרת. 'בחדרי חרדים' עם המספרים המלאים שיביאו לניצחון לנציג 'דגל התורה' בעיר בית שמש.

מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה כי אל משה אבוטבול שמחזיק כיום בשני מושבים בעיר (וזאת מבלי שאלי ישי הודיע האם יתמודד במסגרת כזו או אחרת בעיר), מצטרפים גם שני נציגי 'אגודה' שבכמה הזדמנויות הודיעו כי יתמכו בו לראשות העיר וזאת בנוסף לשלושת המנדטים של 'הליכוד' שכאמור צפויים ללכת לתמיכת אבוטבול.

אלא שלמרות הכל, נראה כי האופציות עדיין פתוחות ומקומו של אבוטבול עדיין לא מובטח לו לקדנציה שלישית.

מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה עוד כי אם וכאשר יחפוץ יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני לכבוש את ראשות העיר - הדרך לשם נראית קלה במיוחד, לצורך כך יכול לרתום גפני בראש ובראשונה את שני נציגי ׳כוח׳ (שלומי אמונים) שע״פ הערכה בעיר צפויים אף להגדיל את כוחם משני נציגים כיום, וזאת בנוסף לנציג מפלגת ׳העבודה׳ ריצ׳ארד פרס יחד עם מוטי כהן ממפלגת ׳עתיד העיר׳ שלהם שלושה נציגים יחד עם ׳הבית היהודי׳ שמחזיקה בשני נציגים בעיר שיתמכו במועמד מוסכם מטעם דגל שהיא הסיעה הגדולה בעיר עם חמשה מנדטים. ובכך נראה כי הדרך ללשכת ראש העיר תהיה קלה במיוחד.

יצוין, כי בפועל בדגל נזהרים מלדבר על הבחירות המוניציפאליות אך הערכה היא כי במפלגה מעוניינים לכבוש את ראשות העיר בית שמש.

כזכור, עדיין, זהותו של המועמד מטעם המפלגה הליטאית - לא ידועה, האם זה יהיה אחד מנציגי המפלגה בעיר - שמוליק גרינברג או משה מונטג או שמא יובא מועמד חיצוני שיכבוש את הקהלים בעיר.
בית שמש משה אבוטבול דגל התורה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד