י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מדבקות הצניעות שעוררו סערה: "אסור לנסוע בעיר בני ברק"

חברת 'דן', סימנה אוטובוסים שעליהם פרסומים לא צנועים במדבקה: "לאוטובוס זה אסור לנסוע בבני ברק". המדבקות הוסרו לאחר סערה. דובר החברה: "אין החלטה חדשה, קרתה טעות והיא תוקנה". לפי החברה ההפרדה בין אוטובוסים קיימת מזה שנים

צילום: עידו קינן, חדר 404
צילום: עידו קינן, חדר 404



בחברת האוטובוסים 'דן' מצאו דרך יצירתית להימנע מעימותים עם האוכלוסיה החרדית, אך בסופו של דבר החברה חזרה בה.

בשבוע שעבר החליטו בחברת דן, כי אוטובוסים הנושאים פרסומים המכילים נשים, לא ייכנסו לרחובות בני ברק. על חלק מהאוטובוסים אף הודבקו מדבקות עם הכיתוב: "לאוטובוס זה אסור לנסוע בבני ברק", כך  דיווח העיתונאי עידו קינו באתר 'הארץ'.

כידוע, חלק מקווי האוטובוסים של חברת 'דן' בגוש דן, נוסעים בין תל אביב לבני ברק. על גבי האוטובוסים הללו מודבקות מודעות פרסום שבחלקן מופיעות תמונות של נשים. לעיתים תושבים משחיתים מודעות כאלה - בטענה שהפרסומים אינם צנועים ואינם מתאימים לעיר חרדית. 

אלא של'בחדרי חרדים' נודע שבחברת 'דן' החליטו לקחת צעד אחורה שבוע לאחר ההחלטה, והסירו את המדבקות שעוררו סערה.

איתן פיקסמן דובר חברת  'דן' אומר הערב (מוצ"ש) ל'בחדרי חרדים': "אין שום החלטה חדשה, המדבקות הוסרו, קרתה טעות והיא תוקנה". לדברי פיקסמן: "יש התנהלות קבועה לאורך כל השנים לכבד ולשמור ולגלות רגישות לכל הציבור ההטרוגני של לקוחותנו. זה תפקידנו כחברה שמשרתת ציבור".

מנהלת לשכת הדוברות של חברת 'דן', מאיה כהני, אמרה בשבוע שעבר ל'הארץ': "לפעמים גם מפרסמים על גבי האוטובוסים, אתה יודע, דברים אולי לא צנועים. זו פשוט אזהרה כזו, שהאוטובוס הזה לא ייכנס לבני ברק". 

לדבריה, ההפרדה בין אוטובוסים צנועים ולא צנועים קיימת כבר שנים, "אולי לא היתה מדבקה, אבל היה סימון אחר. זו הנכונות שלנו לכבד את המגזר החרדי. האזהרה היא לא לנהג", הסבירה, "אלא למדביקים בערב". עוד הבהירה כי, חברת  המדיה 'כנען' לא דרשה זאת אלא זו יוזמה של 'דן'.

אוהד גבלי, מנכ"ל חברת כנען מדיה בתנועה שמחזיקה בזיכיון לפרסום על אוטובוסים של דן ואגד אמר בסוף השבוע ל'הארץ' כי יש מדבקות שקשורות בפרסום, שכן כך הוא יודע שבאוטובוסים האלה לא יעלו קמפיינים המעוררים התנגדות.






דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד