י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פתח תקווה: מינילנס של "איחוד הצלה" הושק למען הצלת חיים בעיר

בטקס רב רושם הושק אמש מינילנס איחוד הצלה, המיני אמבולנס אשר ישהה באופן קבוע בעיר פתח תקווה יהווה נדבך משמעותי נוסף להצלת החיים על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה בפתח תקווה • תיעוד

פתח תקווה: מינילנס של "איחוד הצלה" הושק למען הצלת חיים בעיר
איחוד הצלה



תוספת כח קבועה להצלת חיים: בטקס רב רושם הושק אמש מינילנס איחוד הצלה, המיני אמבולנס אשר ישהה באופן קבוע בעיר פתח תקווה יהווה נדבך משמעותי נוסף להצלת החיים על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה בפתח תקווה.

המינילנס החדש אשר הושק אמש לזכרו ולע"נ של ר' דוד שיף ז"ל, מצטרף לעוד צי של 11 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ שהושקו לאחרונה ע"י איחוד הצלה ברחבי הארץ.

מלבד האמבולנסים מפעיל איחוד הצלה כ- 650 אופנולנסים (אופנועי אמבולנס) ברחבי הארץ כאשר כ-25 מתוכם נמצאים בעיר פתח תקווה ונותנים מענה ראשוני מציל חיים לכלל תושבי העיר.

בערב ההשקה המרגש כיבד בנוכחותו רב העיר פתח תקווה הרב מיכה הלוי שליט"א. בנאומו ציין את הנאמר "עולם חסד יבנה, הצלת חיים היא המשך החיים ובניית העולם, איחוד הצלה העוסק בהצלת חיים זה בניין עולם החסד, אין ספק שמתנדבי איחוד הצלה בפתח תקווה בזכות המינילנס יוכלו להציל יותר חיים".

סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק סיפר כי "ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה מתנדבים נכון לשנת 2018 למעלה מ-5,000 מתנדבים כאשר מתוכם כ-75 מתנדבים בעיר פתח תקווה, ובקרוב צפויים להצטרף 30 מתנדבים חדשים במרכז העיר. כמו"כ הודה למשפחת התורמים על תרומתם והצטרפותם למשפחה הגדולה בעולם להצלת חיים".

אבי מיארה ראש סניף איחוד הצלה פתח תקווה אמר בטקס: "אני נרגש לעמוד כאן ולהשיק את המינילנס החדש. כלי זה הוא נדבך משמעותי בהצלת חיים בעיר פתח תקווה, אני מודה למשפחה על תרומתה האדירה למען הצלת החיים בעיר וכן להנהלת איחוד הצלה על הסיוע הרב למתנדבי הסניף בכל זמן ועת".

צילומים: דוברות איחוד הצלה















איחוד הצלה מינילנס פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד