ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

קולגייט דואגת לכם לפסח כשר, שמח ומחוייך

גם השנה מגוון מוצרי קולגייט כשרים לפסח למהדרין

קולגייט. תמונה: יח"צ
קולגייט. תמונה: יח"צ



לקראת חג הפסח, כולנו מקפידים להתחדש עם מוצרים חדשים להיגיינת הפה כשרים לפסח: משחות, מי פה ומברשות שיניים.

קולגייט מאמינה שלכולם מגיע לחייך, ומחויבת לדאוג לחיוך של כולנו החל משנת 1976 ועד היום. במסגרת הפעילות החברתית של החברה, מתוך אכפתיות ודאגה לקהילה, דואגת קולגייט גם השנה לספק מגוון רחב של מוצרים להיגיינת הפה המיוצרים במיוחד עבור ישראל על מנת שתוכלו ליהנות ממוצריה גם בחג הפסח.

בתור החברה המובילה בעולם בתחום היגיינת הפה, קולגייט מציעה במשך כל ימות השנה מגוון מוצרים רחב הנותן מענה לכל צרכי היגיינת הפה- משחות שיניים, מי פה ומברשות צחצוח המתאימים לכל סוגי השיניים והחניכיים. לקראת חג הפסח ניתן למצוא את מגוון המוצרים בכשרות מהודרת לפסח.

מבין מבחר משחות השיניים הכשרות לפסח מבית קולגייט ניתן למצוא את משחות השיניים המתאימות לצרכי הלקוחות השונים בהם: קולגייט טוטאל – הגנה מקיפה ל-12 שעות, קולגייט אופטיק וויט – להשגת חיוך לבן יותר / למראה שיניים לבנות יותר, קולגייט להגנה מקסימלית (אדומה) – להגנה מקסימלית מפני עששת, קולגייט הרבל – בתוספת צמחי מרפא לחיזוק השיניים, קולגייט סנסטיב פרו ריליף – להקלה מהירה ולאורך זמן לשיניים רגישות.

מבין מבחר מי הפה של קולגייט הכשרים לפסח ניתן למצוא את: קולגייט מי פה פלאקס – שטיפת פה בטעם מנטה עדין. מסייעת להילחם בפלאק וברובד החיידקים למשך 12 שעות. מגנה בפני בעיות חניכיים ומנקה גם באזורים שלמברשת קשה להגיע אליהם. קולגייט מי פה אופטיק ווייט – למראה חיוך זוהר: מספק הגנה יומיומית כנגד כתמים בשיניים, בעל טעם מנטה מרענן. השימוש במי הפה בטוח לאמייל השן. מכיל פלאוריד להגנה מפני עששת.

כמו כן, במסגרת חג הפסח בו אנחנו מחליפים את מברשת השיניים שלנו, קולגייט מציעה מגוון רחב של מברשות שיניים לניקוי יסודי של כל חלל הפה: השיניים, החניכיים, הלחיים והלשון, ומברשות לילדים המותאמות במיוחד למבנה הקטן של חלל הפה, השיניים והחניכיים של הילדים.

את מוצרי קולגייט ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.
קולגייט פסח צחצוח שיניים משחת שיניים מברשת שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד