י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מיוחד: כל שערי עיתוני פסח מהארץ ומהעולם

לאחר עבודה קשה ומאומצת בחודשי החורף זה מה שיגישו לכם בחג בעיתונות החרדית • 'בחדרי חרדים' עם כל שערי העיתונים החרדים לפסח מהארץ וארה"ב • מיוחד

מיוחד: כל שערי עיתוני פסח מהארץ ומהעולם
נתי שוחט, פלאש 90



המודיע



















יתד נאמן

'יתד נאמן' מתכבד להגיש: חבילת חג מרתקת ומשובחת. מוסף 'עמלנו' – גליון נושא של "מוסף שבת קדש".

גיליון הנושא של "מוסף שבת קדש" לחג הפסח מוקדש הפעם למהותו של חג הפסח "עמלנו אלו הבנים" – וכנגד ארבעה בנים דברה התורה – הגיליון נוגע בכל אחד מארבעת הבנים. ה"והגדת לבנך" הוא צפור הנפש, בבת העין ומשאלת הלב של כל אבא ואמא שגם כשפיהם אינו ממלמל, נשמתם אינה חדלת מלבקש: "וזכני לגדל".

מוסף נושא 'מסע חייהם' כמיטב המסורת של מוספי הנושא המצורפים לחבילת החג של 'יתד נאמן', מוגש אף הפעם מוסף מרתק, מושקע ומגוון, בו יוצא צוות כותבים נרחב למסע בעקבות שורה של מסעות שהטביעו את חותמם על ההיסטוריה העולמית, המקומית ובעיקר היהודית.

בין השאר חושף הסופר התורני הרב דב אליאך עובדות עלומות ממסעות הגלות של הגר"א זיע"א; הרה"ג אהרן נשרי, מחבר סדרת הספרים על ה'חפץ חיים' זיע"א, עורך השוואה מפעימה ומעוררת השתאות בין מסעות הקירוב והחיזוק מראדין – למסעות הקירוב של מרן בעל 'אילת השחר' זיע"א; כתבה מרגשת עוקבת אחר נדודיהם כילדים רכים אל הישיבה של עשרה מגדולי הדור הקודם.

המסע אל העיר חברון של המשגיח הגה"צ הגר"מ חדש זצוק"ל לאחר מלחמת ששת הימים; הגר"י גליקסברג מספר לראשונה על מסעו כ'ילד טהרן' אחר השואה; 'מסעות מכירת הספרים' של ר' צבי יפונה הבלתי נשכח, תיאור נשכח ומרתק של מסע בכרכרות דרכים מלפני כ-150 שנה; הגילויים החדשים הקובעים כי כריסטופר קולומבוס היה בעצם יהודי מצאצאי אנוסים; ועוד ועוד.

חלקו השני של המוסף, מתמקד בעשרת המסעות שעצרו את נשימת העולם או אף שינו אותו. כתבה מיוחדת עוסקת בקונספירציות סביב המסע לירח, ויש גם 'מסע אל העתיד' – כך ייראה העולם בפסח תשפ"ה.

'יתד פסח' - מוסף חוה"מ של 'יתד-השבוע'

כתמיד, המוסף מכיל אסופה של כתבות משובחות בייחוד, בראשן שיחת חג נדירה ומקיפה בחדר משכיתו של הגאון רבי אביגדור נבנצל שליט"א, בה הוא שוזר זכרונות אישיים משיחותיו עם מרן הגרי"ז מבריסק זצוק"ל, משנות לימודו עם מרן הגרש"ז אויערבאךזצוק"ל, הברכה שקיבל ממרן החזו"א זצוק"ל, ועוד מגדולי הדור הקודם, לצד לקחי תורה והדרכה בדרכי העליה.

ואפילו כולנו חכמים – תיאורים מכלי ראשון מליל הסדר האחרוןבמחיצתם של ארבעה מגדולי ישראל שהסתלקו בשנה החולפת: מרן הגראי"ל זצוק"ל, המשגיח הגאון רבי דב יפה זצוק"ל, הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצוק"ל והגאון הצדיק רבי אליעזר גינצבורג זצ"ל.

כתבות נוספות ב'יתד פסח':מה'מוסד' לישיבה: איש ה'מוסד' שחזר בתשובה לאחר עשרות שנות ריגול וביון, מדבר לראשונה; ר' יעקב טורקס, העיתונאי החרדי היחיד בבית הלבן, בראיון מרתק; פרופ' אליעזר טאובר קורע לגזרים אתעלילת הדם הפלשתינאית מ'דיר יאסין'; שמואל גרינולד יצא למסע מצולם ב'אשכנז של מטה' המסתתרת במרתפים ומאחורי קירות חבויים בערי וכפרי גרמניה.

סיפורו העלום של הרב אלתר קורצמן הי"ד – שבחר לצעוד לתאי הגזים עם 300 חניכיו היתומים למרות שיכול היה להימלט; ר' שלמה וינגוט פותח את תיבת הזיכרונות של ילדותו במטולה ומספר על ה'שוד הציוני' של החלפנים החרדים מירושלים; המרדף חובק העולם אחר הספריה התורנית של משפחת שור.

התיעוד הגנוז: יומן המסעות של 'ר' שעפסל' (יודלביץ') ממחנות העולים בשנות החמישים; עדויות חדשות מחג המצות בגטו קובנה, מתחת לאפם של ה'נוגשים' הנאצים; תעלומה היסטורית: האם ה'מן' שירד במדבר הוסיף לרדת עד לדורנו? ופרק חגיגי בסדרת 'יקרה הדרך לחופה': מתברר שהדרך לחופה, רצופה ניסים ו'קריעות ים סוף'. וכמובן, חיים ולדר, קובי לוי וצ. שפיגלמן בטורים מיוחדים לחג.

מוסף 'קטיפה' שנכרך השנה במארז החגיגי של 'יתד נאמן' מציג פרויקטים מיוחדים, ניסויי שטח ןראיונות תחת נושא הגג 'ויהי בחצי הלילה'.

בפרויקט מיוחד מספרים מלווים של גדולי ישראל על מה שלמדו על הדרך.

נשות גדולי תורה שטעמו 'מרור' לא רק בפסח, והתגברו עליו למען התורה - משתפות. הרבנית רבקה יפה תחי', אשת חבר לגאון ר"ד יפה זצ"ל מספרת על משפחת מוצא ומשפחה מאמצת; הרבנית מרים רוזנברג תחי', אשת חבר להגאון רבי שריאל, על מהפך ומאבק נואש בטחנות הצדק ודור שלישי ששבו הנה; הרבנית חוה ראם תחי' אשת הגאון רבי יונה ראם, על תלמידה ללא סמינר וסמינר ללא תנאים

בשורת ראיונות מרגשים מספרים שבעה אנשים על הלילה ששינה את חייהם. גב' ציפורה מאיראן- הולנד מספרת על גזר דין המוות שמאיים על ראשה; הרב משה טויבנפלד משחזר את הריקוד מול האסון השלישי שהיכה בביתו; השריפה הלילית שהותירה בנס את כתבי היד של הגאון האדיר ר"א גניחובסקי; הגמל שמחץ את רכב משפחת דוידי במדבר; יעל זלץ יצאה מאפלה לאורה ומבלאגן לאור גדול, ומיכל גרוס, אימם של אביגיל ויעל ע"ה ממשיכה לבכות ולהודות.

ועוד במוסף 'קטיפה': 11 שאלות לאמצע הלילה, 10 וידויים מפתיעים אל תוך החושך, 9 נשים במעגל הארה, 8 סופרות בדועט אחד, 7 אנשים חוזרים אל הלילה ששינה את חייהם, מסע ב-6 תחנות של מצוות מיוחדות בלילה, 5 נשים טוענות לכתר 'זו שישנה הכי פחות בלילה', ניסוי שטח לילי ב- 4 ריכוזים חרדיים בעולם, פרויקט צילומי לילה ב-3 מימדים, 2 קצות עולם נפגשים במחנה קירוב יחודי ואמונה אחת איתנה של היוצאים מחשכה לאורה.

מוסף סיפורים- וכאן הסיפור שואל

באיזו שעה יעבור מר קניגסבוים את הבידוק הבטחוני? כיצד ניתן לדעת האם המומר חמיד מהאדי מתימן חזר ליהדות בסתר? מניין שרם חצב ממתין לעלות לטיסה בדרכון לא לו?

את השאלות המסקרנות הללו ואחרות, שיופיעו באיור-חידה מפתיע וחדשני בפתח מוסף הסיפורים 'וכאן הסיפור שואל', לא יוכלו הקוראים לפתור עד שיסיימו לקרוא את הסיפורים.

הסיפורים בנושאי 'צפון' וסימני שאלה עוסקים במגוון נושאים חדשים ומרתקים ונכתבו על ידי הסופרים הפופולריים ביותר בספרות החרדית, חיים ולדר, מוישה גוטמן, יאיר וינשטוק וקובי לוי, והסופרות בעלות המוניטין ח. רוזנברג, מ. קינן, א. הראל, פ. פקשר, ח. ברטלר, מ. זוננפלד, א. קווין, ר. חדשאי וש. קיסנר, ומבטיחים חוויית קריאה לאורך כל ימי החג.

מוסף 'ילדים'

כמיטב המסורת, המוסף לילדים גדוש ומלא בכתבות וסיפורים מרתקים. קושיות רבות ותשובה לה אחת, פרויקט מרהיב ומרתק – שהילדים לא ירצו לעזוב את המוסף לפני שיסיימו לקרוא אותו בשקיקה...

בחלק הסיפורי, מיטב הסופרות של 'יתד שלנו' מביאות סיפורים יפיפיים ומחכימים לכבוד החג, לשמחת ולהנאת הקוראים הצעירים.












המבשר

כמידי חג, עיתון המבשר מפתיע עם מארז הכולל 9 מוספים צבעוניים וגדושי חומר מקורי לחג, צוות כתבי המבשר יצאו בחודשים האחרונים למסעות ברחבי העולם וגם במרתפים הנסתרים כאן בישראל בכדי לחשוף ולחקור את הסודות שלא נחשפתם אליהם עד היום.

מארז מוספי המבשר לחג כולל 9 מוספים עם כ-600 עמודים, הכנו לכם מה לקרוא ... עד פסח שני!

המוסף הבולט המיוחד במינו: 'המתקוממים' המשרטט 70 שנה של התמודדות וחושף את האלמונים מקרבנו שקידשו מלחמה נגד עוולות במדינת ישראל. במוסף נחשף לראשונה על המושתל של המשטרה בכוורת של רבי עמרם בלוי זצ"ל, המיתוסים על 'מחתרת קשת' נחשפים ומתנפצים, לראשונה התחקות אחר 7 התחנות הנסתרות של יוסלה שוחכמכר ופרופיל מיוחד על האיש שהיה אימת הפתולוגים וסיפור העלמותו הפתאומית.

מוסף 'עיר מלוכה' (קהילות) – פרוייקט חג נרחב המשחזר את תולדות העיר, מכמנים וצפונות, מסע תיעודי, רישומים ותיאורים. צוות כתבי המבשר יצאו במסע מיוחד לווינה לשחזר את ימי ההוד וההדר של העיר בה התגוררו והתארחו מלכים ורוזנים לצד אבירי התורה.

מוסף סיפורים- מבחר סיפורים מטלטלים השואבים את הקורא לתוככי הסיפורים שאירעו במציאות וסיפור ייחודי שלא מסתיים..... את סוף הסיפור הקוראים צריכים לחשוף.

מוסף תורני לחג – פרוייקט חג, אסופה נפלאה מרתקת ומחדשת אודות ליל שימורים. שיחות חג בענייני בשעה עם ראש ישיבת פונוביז' הגאון הגדון רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א, צא ולמד, ניצוצי אור מתורתם של גדולי התורה והחסידות. שיחה עם הגאון הצדיק רבי אליעזר דוד פרידמן מזקני וחשובי הרבנים בדורנו. בנוסף, שיחה עם הגאון רבי מאיר לוריא ראש כולל חלקת יעקב בענייני החג.

מוסף שבועי 'רפורטז'ות' – מסעות חובקות עולם על קהילות יהודיות במקומות שלא נחשפו. כתב המבשר מרדכי גולדמן במסע מיוחד לבירת החטיפות בעולם, נפגש עם יהודים שנחטפו, גילה כיצד מתבצע המשא ומתן על כופר מול פושעים קשוחים ונפעם לגלות קהילה יהודית מפוארת.במקסיקו. כתב המבשר יצא למסע לקהילה יהודית מפתיעה באי הציורי והקסום גיברלטר- חצי אי קטן הממוקם בדרום החוף האיברי סמוך לכניסה לים התיכון, משתרעת על פני 2,900 שנים. גיברלטר היה מושא להערצה בימי קדם ועד לאחד מהמקומות המבוצרים ושבעי המלחמה באירופה. בנוסף, כתב המבשר יצא לסקר את מתקן ההתפלות הגדול בעולם, הסודות על תהליך התפתלת המים מהים ועד לברז בבית. כתבי המבשר בפרויקט מיוחד מפצחים את חידת כחלון ומענקים לו ציונים לאחר שנתיים של פעילות במשרד האוצר, הציון הסופי נכשל!

מוסף שבועי 'תחקירים' - כתב המבשר יעקב לוסטיגמן משרטט פרופיל למדיניות החיסולים של הנשיא פוטין והאם אכן החיסול האחרון היה יותר מידי. הכתב הפוליטי של המבשר מאיר ברגר משרטט את המפה הפוליטית הצפויה, ומצייר תרחישים על עתידו של רוה"מ נתניהו, לסיכום: השאיפה החרדית שנתניהו ימשיך לשרוד. כתב המבשר במעקב אחרי בתי המשפט ובתי הכלא בישראל, רוב התיקים המובאים לבתי המשפט מסתיימים בהרשעות. לקראת יציאת מצרים כתב המבשר חושף סודות אפלים של מזימות רצח ושקרים ממרתפי החניטה של מצרים לדורותיה. וחושף להיכן נעלמה גופתו החנוטה של פרעה.

מוסף תורני שביעי של פסח- מיוחד לשבת שביעי של פסח הלכות והחידושים לחג האחרון של פסח ועל ביזת הים ביציאת מצרים וביזת הים כהיום בצל האדמו"רים.

מוסף שולחן עורך מוסף תוכן עם כל הטיפים לשולחן עורך של חג הפסח ושל כל השנה. המוסף כולל, החל ממתכונים מקוריים תוך שימוש במינימום חומרי הגלם, כיאה למתכוני חג הפסח על טהרת הכשרות וההידורים, ומקסימום היצירתיות.

מוסף נקודות - 'והגדת לבנך' מוסף תוכן מרתק לחג הפסח לילדים ולגיל הרך.

מנכ"ל 'המבשר' משה פרוש הודה לקב"ה על הסיעתא דשמיא העצומה להוציא לאור מהדורת חג הפסח של עיתון "המבשר" הכוללת חבילת תוכן איכותית ואטרקטיבית ו הנקראת בשקיקה על ידי כל המשפחה כולה, במשך כל השבוע של החג. כך גם, הודה למשרדי הפרסום ומאות הלקוחות העובדים בשיתוף פעולה אדוק לאורך השנה. לצוות העורכים, הכתבים, השיווק והפרסום שעשו שבועות ארוכות לילות כימים בכדי להנגיש תוצר מושלם.






















הפלס

בעיתון 'הפלס' מציגים אלבום מרהיב, על הגר"ש אויערבאך זצוק"ל, עם מלאת שלושים להסתלקותו. האלבום כולל 100 עמודים בדפי כרומו, המתעדים בתמונות את מסע חייו, לאורך פ"ז שנות תורה.

האלבום כולל מאות רבות של תמונות, נדירות ובפרסום ראשון, וכן מסמכים רבים ונדירים, מאורך שנות חיי הגר"ש. האלבום הוא ראשון מתוך שני חלקים, כאשר החלק השני שיכלול תיעודים מפרקי הנהגתו הציבורית וקשריו עם גדולי ישראל זצוק"ל ושליט"א שיבלדט"א, ייצא בקרוב.

האלבום הופק על ידי מערכת 'הפלס' ומחולק למנויי ורוכשי חבילת החג של עיתון 'הפלס', וכמו כן מופיע בחנויות הספרים ובדוכני המכירה.
















משפחה

חבילת החג של עיתון 'משפחה' עם 7 מוספים ו-1000 עמודי תוכן לכל ימי החג!

מגזין הדגל של משפחה עם פרויקטים בלעדיים שיעשו לכם את החג: שמעון ברייטקופף וישראל גרובייס בתיעוד ראשון ובלעדי מחדרו של הגר״ח קניבסקי שהפך למוקד הנהגת הציבור החרדי. הלילה הדרמטי שבו קיבל הגר״ח את ההנהגה, ההוראות הפוליטיות לח״כים והמהלך המפתיע שמתגבש לאחדות היסטורית.

יוסי אליטוב ושלומי גיל בראיון היסטורי משותף עם הראשל״צ הגר״י יוסף ושר המשפטים לשעבר משה ניסים שמסיימים את המחלוקת ההיסטורית ביהדות הספרדית.

עמית חדד, המטאור המשפטי שתיק נתניהו מופקד בידו, בראיון נרחב ליוסי אליטוב ושמעון ברייטקופף, מגלה את המהלך להצלת רה״מ מהחקירות, מדבר על ייצוג עולם התורה ועל חברותו האישית עם הגרש״ב סורוצקין.

אריה ארליך בקודש פנימה אצל האדמו״ר מרחמסטריווקא ארה״ב בפעם הראשונה בעיתונות החרדית. נבחרת עורכי וסופרי ׳משפחה׳ במסע אל הצד הלא מוכר בחייהם האישיים.

מוסף הסיפורים המבוקש של משפחה עם סיפורים מבית טובי הכותבים והסופרים החרדים. והפעם: אגוזים קשים לפיצוח

מגזין נעורים האהוב לבני הנוער עם פרויקטים פסחיים והרבה מאד תוכן שיעשיר לכם את ימי החג

מוסף מיוחד: מאחורי הקלעים - זרקור לפינות החשוכות בציבוריות החרדית והישראלית. המפכ״ל רוני אלשיך בראיון נרחב לאליעזר שולמן, לראשונה בעיתונות החרדית. מדבר על חקירות נתניהו, יחסיו עם העולם החרדי וקרובי המשפחה מהפלג הירושלמי.

המוסף התורני קולמוס עם דיונים הלכתיים בנושא החג וראיון של הרה"צ ר' ישראל פרידמן, בנו של הגה"צ רבי דוד משה מטשורטקוב-לונדון זצ"ל.

מגזין בתוך המשפחה: מגזין הנשים המוביל מבית עיתון משפחה עם פרויקטים מפתיעים וכתבות מרתקות לחג: פרויקט החג: והגיענו אל הלילה הזה - צוות הכותבות עם סיפורי פסח מרתקים ועכשוויים מכל רחבי העולם: מהאי מרגריטה, שיקגו, אודסה, איטליה ובבני ברק.

וכתבות מרתקות נוספות: איך נראה ליל יציאת יציאת מצרים מנקודת מבטן של אם וסבתא יהודייה? כתבה משעשעת על משפטים אלמותיים שכל אמא מוציאה מפיה * פרויקט שאלונים לנשים שיודעות הכל * הצצה נשית מרתקת לקהילת 'מחנה ישראל' של הרב והרבנית פיינהנדלר שבשכונת 'בית ישראל'

"שהיו מסובים בבני ברק" - כתבת הבני ברקית יצאה לסיור מודרך בעיר שיש בה "הכי הרבה צדיקים לקמ"ר", עיר שמחה ורצינית, קשישה וחדשנית * מדור נוה – של יועצת הנישואין טובה הניג – בכתבה מרתקת כיצד יש לנהוג כאשר הבעל מסיר מעל עצמו עול אחריות כלכלית וניהולית בבית, והאישה מרגישה שהיא מתמודדת לבד?















בקהילה

זהב, כסף ומוספים לרוב: כמיטב המסורת מופיע 'בקהילה' לחג הפסח ברוב פאר והדר ובתשעה חלקים מרתקים, עשירים וססגוניים.

נפתח תחילה במגזין החג. בחגים האחרונים ולאור ריבוי כתבות המגזין והפרויקטים, החליטו ב'בקהילה' להכפיל את מגזין החג לשני חלקים שווים (תרתי משמע), כאשר חלק אחד של המגזין ('זהב') מוקדש לראיונות ופרופילים עם גדולי התורה ומנהיגי הדור, רבנים, נגידים, אומנים ומחוללי מהפכות (בהם: שיחת חג במעונו של הגר"מ שטרנבוך; פרופיל על האדמו"ר מסלאנים; פרופיל לדמותם של ה'בריסקערס' האנשים והאישים; ראיון עם ראשי העדה החלאבית בניו יורק, ועוד) ואילו החלק השני ('כסף') מוקדש לכתבות צבע עשירות, מסעות חובקי עולם ופרויקטים שעוד לא נראו (בהם: מסע לברלין היהודית; הסיפור שלא סופר על המסע המקיף להצלת אומן; סיפורו הצבעוני של הגר"ש אליעזרוב רבן של חברון ובוכרה; פרויקט 'המדינה החרדית' ועוד).
לרגל החג חידשו ב'בקהילה' את מוסף הנשים 'פנינה' במיתוג ועיצוב מחודשים, מלא בתכנים מרתקים לאשה החרדית ומוגש במיטב העיצוב החדשני.

כמיטב המסורת החג מפיק 'בקהילה' גם שלל מוספים לכל המשפחה: בראש הדגל ניצב המוסף הפוליטי מבית היוצר של הפרשן הוותיק יעקב ריבלין - 'ימי נתניהו' המוקדש לסיקור חצי היובל מאז עלה נתניהו לראשות הליכוד ועד ימינו. האם נתניהו אכן טוב ליהודים? קראו ותדעו.

מוסף הסיפורים 'המשורר בין ההרים' - הרב יאיר וינשטוק, הרב יעקב ב. פרידמן, יצחק הורוויץ, דבורה רוזן ועוד מטובי הסופרים החרדיים, חברו ליצירת פאר ברוחו של הסופר החרדי הבלתי נשכח הרב דוד זריצקי.

'כאן תש"ח-תשע"ח' - מגזין 'העולם החרדי' המצורף למנויי 'בקהילה' לכל אורך השנה וכחלק מחבילת החג לכלל הקוראים, מוקדש לסיקור שבעים שנות דת ומדינה, באוסף של תמונות מרהיבות ונדירות.

'חברים' - מוסף הילדים המושקע שאף ילד לא יכול לוותר עליו, במהדורת חג מרהיבה
ולקינוח 'בקהילה' מפתיע ומצרף לקונים והמנויים את הדיסק החדש של בערי וובר: 'א שבת פאברענג' שבעים דקות של מוזיקה חסידית מענגת.

לסיום העבודה שנמשכה חודשים ארוכים, ב'בקהילה' גאים להציג את החבילה המושלמת לכל המשפחה שתספק לכם שעות רבות וערבות של קריאה והאזנה, ומברכים את הקוראים, המנויים וכל עמך בית ישראל בברכת פסח כשר ושמח.


















קו עיתונות

'קו עיתונות' מציגה שתי מערכות של עיתוני חג: רשת המקומונים של אמצע השבוע ועיתון 'כל ישראל' שלרגל החג יגיע לחנויות כבר בבוקר חמישי.

באמצע השבוע המשיכו העורך הראשי אבי גרינצייג והפרשן הפוליטי עוה"ד אבי בלום את מסורת החגים, ואחרי הראיונות הסנסציוניים עם דרעי וגבאי ישבו הפעם עם שר החינוך נפתלי בנט. עוד בעיתון: פרויקט גדולי ישראל בפסח.

במוסף ביזנס המצורף תוצאות מרתקות של סקר כלכלי מקיף שבדק שורה של נתונים במגזר החרדי.

לזה מצורף מוסף מיוחד '70 שנה, 70 אירועים, 70 כותבים'. ובו כותבים 70 אנשים שונים על אירועים גדולים שאירעו למגזר החרדי ב70 השנים האחרונות מנקודת מבט אישית. בין הכותבים: רב הכותל, הרב גרוסמן, גאב"ד יבנאל י-ם, הגרא"י שלזינגר, דרעי, פרוש, מקלב, בן צור, מרגי, גואטה, איזק, ועוד 59 כותבים.

בסוף השבוע, מציג מוסף כל ישראל המוגדל לפסח ראיון מרתק עם הגרא"א וואזנר, בנו של בעל שבט הלוי זצ"ל שנפטר בפסח, ראיון אקטואלי עם נשיאת מועצת העיתונות השופטת דליה דורנר, פרופיל מיוחד לאדמו"ר הצעיר ממעז'בוז' ולחצרו ושיחת חג עם זקן הראשונים לציון הגר"א בקשי דורון.








הדרך

מגזין: 10 כתבות צבע מרתקות ועשירות, מסע לקהילה היהודית בבולגריה, ראיון עם שגריר ישראל במצרים, התלמיד של מרן - הפייטן והמשורר רבי חיים ביטון על מנהגי המימונה והעלייה ממרוקו, בוגר פורת יוסף שהפך לאיש המוסד ועוד ועוד

חדשות: כתבות וראיונות עומק בפוליטיקה, ממשלה, מדינה, אישי ציבור ואישי מעש. את הגיליון פותח ראיון עם דוד דרעי, האיש שחשף את הפרוטוקולים המזעזעים של הסוכנות משנות ה-50, ראיון חג עם יו"ר התנועה, עם הסוקר הבכיר קמיל פוקס וסיכום מושב עם ראש הקואליציה

*תור הזהב*: שיחה עם הגאון הישיש רבי אליהו אביחצירא על רבו ושאר בשרו סידנא בבא מאיר זי"ע, ליום ההילולא ה-35 ועוד ועוד

*אם הדרך*: מוסף הנשים מורחב ועשיר בכתבות, ראיונות וסיפורים ובפרויקט חג ענק "אחד מי יודע"

ועכשיו קרבנו: סיקור ייחודי וראשוני של עולם הקירוב והתשובה. את הגיליון המסקר מאות ארגונים, קהילות ומוסדות קירוב מעטרת שיחת קודש של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א מגדולי מחזירי התשובה בדורנו

כולנו חכמים: מוסף סיפורים מרתק עם מיטב סופרי 'הדרך': צבי יעקבזון, אשר מדינה, קובי לוי ועוד












כפר חב"ד

















המחנה החרדי





העדה







שעה טובה





דער איד

















דער בלאט













בית משיח

חבילת החג של שבועון בית משיח כוללת מגזין חג ענק, מוסף האיכות 'התמים', מוסף ענק 146 עמ', מוסף נושא "פסח מצה ומרור", ומוספי נשים וילדים.











קהלא קדישא







הציבור החרדי











די וואך







עיתוני החג ערב חג הפסח שערי השבועונים משפחה המודיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד