י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: הלוויה כואבת לחתן וארוסתו ז"ל

מאות השתתפו בערב החג בלונג אילנד, בהלווית החתן ישראל לוין ז"ל שנהרג עם ארוסתו אלישבע קפלן ע"ה בתאונת דרכים בקווינס. המשטרה חושדת ששני נהגים שהיו בגילופין, ערכו ביניהם מירוץ מכוניות וגרמו בכך לתאונה המחרידה. צפו בתיעוד

הלווית בני הזוג. צילום: ישיבה וורלד
הלווית בני הזוג. צילום: ישיבה וורלד



מאות השתתפו בערב החג, בהלווית הכלה אלישבע קפלן ע"ה שנהרגה בתאונת דרכים עם חתנה, ישראל לווין ז"ל.

שניים מהנהגים שהיו מעורבים בתאונת דרכים שבה הם נהרגו, יועמדו לדין. לפי הפרטים, השניים היו שתויים ומסוממים.


צילום: ישיבה וורלד


שני הנהגים נהגו בשתי מכוניות שונות, ונהגו לאותו כיוון, עדיין לא ברור אם שניהם גרמו לתאונה או רק אחד מהם. ייתכן והשניים ערכו מירוץ ביניהם ואיבדו שליטה, ואחד מהם נכנס ברכב של הזוג החרדי בעוצמה, מה שגרם לרכב של הזוג לעלות באש.

כזכור ביום רביעי לפנות בוקר שעון מקומי, ישראל לוין ז"ל וארוסתו אלישבע קפלן ע"ה נסעו ממונסי לבית הוריה בלונג איילנד ונהרגו בדרך, כל הלילה שהו גופות החתן והכלה בקווינס - עד שההורים התקשרו עם בוקר לארגון "חברים" ומסע חיפושים החל.

לפי פרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', בני הזוג נסעו ברכבם ממונסי לכיוון בית ההורים של הכלה שבלונג איילנד, אך הם בוששו מלהגיע.

הורי הכלה התקשרו עם בוקר לארגון "חברים" במונסי וסיפרו שבתם היתה אמורה לחזור בלילה הביתה והיא לא הגיעה, והיא לא עונה להם בטלפון. כך גם החתן לא עונה לטלפון.

מתנדבי הארגון סרקו את המידע אודות תאונות דרכים באזור בו הם נסעו, כך גם המתנדבים והמשטרה עקבו אחר נסיעת הרכב דרך מכשיר איכון המותקן ברכב, וגילו לפי הצלבת הנתיב עם המידע, שהרכב היה מעורב בתאונה בשעה 1.15 לפנות בוקר בקווינס.

המתנדבים התקשרו למשטרה המקומית, ושם התברר להם שאכן התחוללה תאונה ובני הזוג שברכב אינם בחיים. עוד התברר שנהג הרכב שפגע בהם היה שיכור והוא נלקח למעצר.

המשטרה המקומית לא הצליחה לזהות את ההרוגים, ורק לאחר קישור הקצוות נודעה זהות ההרוגים. ארגון חברים במונסי התקשר לארגון הצלה בניו יורק כדי להודיע להורים על החדשות הטראגיות.

גופת החתן תוטס לישראל היום בלילה מוצאי שבת, והוא יטמן בבית שמש. הלווית הארוסה - נערכה בערב החג בניו יורק.

החתן ישראל לוין ז"ל הינו בנו של הרב ישעיהו וליבה לוין משכונת פלטבוש, הכלה היא בת ליואל קפלן מפארקווי, שבלונג איילנד, מנהל הישיבה לצעירים דרכי תורה וחזן בית הכנסת דרכי שלום בלורנס.

השניים התארסו לפני מספר שבועות, כאשר תכננו לערוך חתונה בעוד חודשיים. אחיו של ישראל ז"ל, אריה לוין ז"ל הלך לעולמו לפני מספר שנים בגיל 26
לוויה בני הזוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד