י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לראשונה בישראל: חברה סלולרית תשמור שבת

פריצת דרך בשוק הסלולר בישראל: לראשונה חברת תקשורת תשמור שבת כהלכתה, ותימנע מלהעסיק את עובדיה ביום המנוחה • החברה, 'רמי לוי תקשורת', הוציאה הודעה מסודרת בעניין, ועל פיה "במסגרת ההנחיה, אף עובד לא יעבוד בשבת בשום תחום. איכא דרכא אחרינא"

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי, פלאש 90



חברת התקשורת רמי לוי הוציאה היום (שני) הודעה ולפיה היא תהפוך לחברה הראשונה בישראל ששומרת שבת כהלכתה. "במסגרת ההנחיה אף עובד רמי לוי תקשורת לא יעבוד בשבת בשום תחום", נמסר מהחברה. "הגישה לעבודות חוץ נחסמה לכלל העובדים והעובדים קיבלו הנחיות ברורות בנושא זה".

המהלך אמור להוות נדבך נוסף בכניסתה של החברה לתחום הכשר, כשקהל היעד הוא כמובן המגזר החרדי, זאת לאחר הקווים הכשרים שפועלים זה כבר כמה שנים. "לאחר מספר פניות של גורמים במגזר החרדי ובעידודם של גדולי הדור הוחלט להרחיב את המהלך", לשון ההודעה.

ומה בדבר הוראת משרד התקשות המחייב להעמיד מוקד אובדן וגניבה בכל רגע נתון? גם פה נמצא פתרון יצירתי שעונה על דרישת ההלכה. "החברה מחויבת על פי תנאי הרישיון, ככול חברות הסלולר, להעמיד מוקד אובדן גניבה עבור לקוחות הסלולר גם בשבתות וחגים ולשם כך הוקם צוות "גוי שבת" אשר יספק את שירות ניתוק באופן שישמור על כללי וסייגי השבת כהלכותיה ובדקדוקיה", נמסר.

"אנו תקווה כי שאר חברת הסלולר בישראל יישרו קו במהלך חשוב זה", חותמים בחברה, "שכן מהלך מסוג זה משמעו כי "איכא דרכא אחרינא", וכידוע במקום שיש אפשרות להצטרף לחברה שאינה מחללת שבת הציבור מחויב לעודד זאת".

רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ, המוכרת גם בשמה 'רמי לוי תקשורת', הינה חברת תקשורת המפעילה רשת סלולרית, והיא חברת בת של 'רמי לוי שיווק השקמה', חברה ציבורית בשליטתו של איש העסקים רמי לוי. החברה מספקת שירותי טלפון נייד באמצעות שימוש בתשתיות פיזיות קיימות של חברת פלאפון. החברה החלה את פעילותה בדצמבר 2011, הראשונה מבין סדרת חברות המפעילות רשת סלולרית וירטואלית.
רמי לוי תקשורת שמירת שבת שוק הסלולר גוי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד