י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'דגל התורה' יוצאת לקרב המוניציפלי: מונתה ועדה לניהול הבחירות

פרסום ראשון: 'דגל התורה', יוצאת למערכת הבחירות המוניציפליות, וממנה את חברי הוועדה שתנהל אותן. בראש הוועדה מונו חברי הכנסת, משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר ולצידם אישים נוספים. ההכרעות הגורליות שעל הפרק: ירושלים ובית שמש

חברי הכנסת של התנועה. צילום: שוקי לרר
חברי הכנסת של התנועה. צילום: שוקי לרר צילום: שוקי לרר



פרסום ראשון: 'דגל התורה' - יוצאת רשמית למערכת הבחירות המוניציפליות, וממנה את חברי הוועדה המוניציפלית של התנועה. 'בחדרי חרדים' עם שמות החברים בוועדה.

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי', חברי הוועדה המוניציפלית של 'דגל התורה', הם: חברי הכנסת, משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, מנחם שפירא המשמש בתפקיד מנהל המחלקה המוניציפלית, נאמני ביתם של גדולי ישראל דוד שפירא ויענקי קנייבסקי. עליהם יעמדו רבני התנועה הגר"נ זוכובסקי והגר"י אפרתי שאף הם ישמשו כחברים בוועדה המוניציפלית, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כפי שנחשף קודם לכן ב'בחדרי חרדים', הערב ייפגשו חברי הוועדה המוניציפלית עם הגאון רבי נתן זוכובסקי בביתו שבבני ברק, כשעל השולחן תעלה כאמור סוגיית הבחירות המוניציפליות על פרטיה.



חברי הוועדה יענקי קנייבסקי ודוד שפיראצילום: חברי הוועדה יענקי קנייבסקי ודוד שפירא
חברי הוועדה יענקי קנייבסקי ודוד שפירא


עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי עיקר השיח הערב בביתו של הגר"נ זוכובסקי - יתמקד בערים ירושלים ובית שמש, שבהן 'דגל התורה' צריכה לקבל הכרעה משמעותית באשר לצעדיה.

בירושלים - הדילמה הדגלאית המרכזית עלתה לאחר הודעתו של ראש העיר ניר ברקת על החלטתו שלא להתמודד פעם נוספת על ראשות העיר ועל הצטרפותו לזירה הארצית. הספק: האם לתמוך במועמדותו של המועמד החרדי הצפוי יוסי דייטש או להריץ מועמד חרדי אחר מתוך שורות המפלגה הליטאית, כמו"כ קיימת שאלה האם לתמוך במועמד הלא חרדי משה ליאון.

גם בבית שמש - קיימת דילמה רצינית ב'דגל התורה' - לאחר שמשה אבוטבול הכריז על ריצה נוספת לראשות העיר. כעת, 'דגל' צריכה להחליט האם להציב מועמד משלה או לתמוך באבוטבול.
בחירות מוניצפאליות ירושלים בית שמש דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד