י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

היום: הפגישה המכרעת שתקבע את גורל פרשת התינוק מהג'קוזי

פגישה גורלית צפויה להערך אחה"צ, בדבר תוצאות נתיחת התינוק שטבע לפני שמונה ימים בג'קוזי באשדוד • ההחלטה תועבר אל חוקרי המשטרה ואל בית המשפט - מה שייקבע את המשך ההליך המשפטי של האב והאם אשר לעת עתה עדיין עצורים

הלווית התינוק בערב שביעי של פסח. צילום: פלאש 90
הלווית התינוק בערב שביעי של פסח. צילום: פלאש 90



שמונה ימים לאחר שתינוק כבן חודש, נמצא ללא רוח חיים במלון 'מיאמי' באשדוד, הוארך בשלישית מעצרו של האב.

לבית משפט השלום באשקלון, הובא לפני זמן קצר (שלישי) בפעם השלישית, אב התינוק שנמצא ללא רוח חיים, לדיון בהארכת מעצרו. "ככל שהחקירה נמשכת מתבררת העובדה שלאב אין קשר למותו המצערת של התינוק" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד נדב גדליהו שמייצג את האב. חוקרי משטרת לכיש ביקשו להאריך את מעצר האב בחמישה ימים נוספים, אולם בית המשפט קיבל חלקית את בקשת עו"ד גדליהו והאריך את מעצרו עד ליום חמישי בלבד.

בית משפט השלום באשקלון אישר את נתיחת הגופה, וערר שהוגש לבג"צ לא התקבל. במכון לרפואה משפטית באבו כביר נותח התינוק על ידי ד"ר קונסטנטין זייצב בפלג גופו העליון ובמרכז גופו, בנוכחות ד"ר דבורה קטאניק מטעם המשפחה, אולם ישנה אי הסכמה על תוצאות הנתיחה כך שהמסקנה מתעכבת.

הלווית התינוק. צילום: פישל רוזנפלד

היום צפוייה להיערך פגישה חשובה, שם ככל הנראה תתקבל החלטה על נסיבות המוות של התינוק. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי, בפגישה ישתתפו בכיר במכון לרפואה משפטית וכן מי שביצע את הנתיחה. בסיום הפגישה, יינסחו חוות דעת פתולוגית שתועבר ליחידה החוקרת ולבית המשפט.

ביום ראשון השבוע נערך דיון שני בהארכת מעצר האם והאב, בדלתיים סגורות ותחת צו איסור פרסום. מעצרה של האם הוארך בהסכמת פרקליטתה עו"ד שני פרג'ון וחוקרי המשטרה, עד ליום חמישי, עד אז היא שוהה בבדיקה פסיכאטרית. כאמור, מעצרו של האב הוארך עד ליום שלישי, ולפני זמן קצר הוארך שוב עד ליום חמישי.

כזכור, כפי שדווח בהרחבה בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', בני המשפחה, סבא וסבתא, הפעוט, אחיו והוריו וכן דודים נוספים, שכרו שלושה חדרים במלון מיאמי באשדוד, כאשר בני הורי התינוק ביקשו את החדר עם הג'קוזי. רוני גיצין, מנהל המלון סיפר ל'כאן': "הם הגיעו, לקחו שלושה חדרים, האמא והבת והבן", כאשר ההורים לקחו דווקא את החדר עם הג'קוזי. "בני המשפחה היו בשוק, האבא בכה". לדברי ההורים, התינוק איבד את ההכרה בג'קוזי, לאחר שאולי החליק מידי האם.

התינוק פונה לבית החולים אסותא באשדוד שם נקבע מותו. משם הועבר למכון לרפואה משפטית אבו כביר לאחר שהמשטרה חשדה כי מותו לא היה טבעי אלא עם מעורבות האם. נערכה בדיקת MRI, אך במשטרה ובפרקליטות לא הסתפקו בכך ודרשו גם נתיחה שלאחר המוות. כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי', מאבק משפטי של בני המשפחה וזק"א, על ידי עורכי הדין אשר אלמליח ואיתמר בן גביר לא הועיל, ובערב שביעי של פסח בשעות הבוקר בוצעה הנתיחה ושעות לאחר מכן האב נפרד בכלא מבנו ולאחר מכן נערכה ההלוויה בירושלים.
התינוק מהגקוזי נתיחה שלאחר המוות דוח פתולוגי מכון לרפואה משפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד