י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המועמד החדש שנפגש בחשאי עם החרדים

'סימן טוב' כבר יש, השאלה אם יהיה 'מזל טוב'; מנכ"ל משרד הבריאות מחמם מנועים לקראת התמודדות ופועל לאחד את הכוח החרדי סביבו • 'בחדרי' חושף את מהלכיו המסתוריים מאחורי הקלעים

סימן טוב. צילום: Hadas Parush/Flash90
סימן טוב. צילום: Hadas Parush/Flash90



הבחירות המוניציפליות מתקרבות והמירוץ לכבוש את כסאות ראשי הערים נעשה צמוד וצפוף. ובירושלים – הזירה רותחת והמפלגות החרדיות בדילמה – האם להריץ מועמד חרדי או לא. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מול הפוליטיקאים החרדים נפתח ערוץ חשאי עם מנכ"ל משרד הבריאות משה סימן טוב, השוקל לרוץ לראשות העיר ירושלים.

'בחדרי חרדים' חושף כי ביממה האחרונה, נפגש סימן טוב עם יו"ר 'דגל התורה', יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, בלשכתו בכנסת, ובמשך דקות ארוכות – ניסה סימן טוב לגייס את תמיכת גפני ואת המפלגות החרדיות, במועמדותו שטרם הפכה לרשמית.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי פגישתו עם גפני, באה לאחר שלאחר חג הפסח, סימן טוב שוחח עם ה'בוס' שלו - סגן השר יעקב ליצמן – שאף אותו הוא ניסה לגייס לטובת מועמדותו בעיר הבירה. ליצמן שהאזין לדברי מנכ"לו - שיגר אותו לשוחח עם גפני, "יש לי סיעה – 'יהדות התורה', לך תדבר עם גפני", אמר לו ליצמן.

סימן טוב שבעבר היה דתי, נחשב למקורב גם לליצמן שמינה אותו למנכ"ל משרדו וגם לגפני. ההיכרות בין גפני וליצמן לסימן טוב החלה בעת שהאחרון שימש בתפקיד סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ואחריותו התמקדה בחינוך ובבריאות. גפני שימש באותה העת בתפקיד יו"ר ועדת הכספים, וליצמן שימש כסגן שר הבריאות. בהמשך, לאחר מספר שנים – מינה ליצמן את סימן טוב למנכ"ל משרדו.

ההערכה היא שבסופו של יום, למרות קרבתו של סימן לליצמן וגפני, המפלגות החרדיות לא יתמכו בו למועמדות העיר ירושלים.
משה סימן טוב ירושלים יעקב ליצמן משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד