י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בכמה כסף נרכש המבנה החדש של 'התאגיד'

ראש עירית ירושלים ניר ברקת, ומנכ"ל 'כאן' אלדד קובלנץ, סיירו היום במבנה הקבע של תאגיד השידור הישראלי בירושלים, אליו צפויות לעבור חטיבות כאן במהלך השנה הקרובה • וגם הסכומים נחשפים

בכמה כסף נרכש המבנה החדש של 'התאגיד'

 


ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, ומנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ סיירו היום (רביעי) במבנה הקבע של תאגיד השידור הישראלי בירושלים, אליו צפויות לעבור חטיבות כאן החל מיולי הקרוב ובמהלך השנה הקרובה.

מבנה הקבע של כאן, ברחוב כנפי נשרים בירושלים, נרכש בסכום של כ-120 מיליון ש"ח  ונמצא בשלבים אחרונים של התאמות לקראת מעבר של מאות עובדי כאן לירושלים. התאגיד רכש 4 קומות במבנה לשימוש המועצה, ההנהלה חטיבות הרדיו, הטלוויזיה והדיגיטל והמערכת האחודה של כאן חדשות, כולל אולפנים מתקדמים.

לתאגיד כאן מתחם נוסף בירושלים, בשכונת תלפיות הכולל 2 קומות בשטח של 3500 מ"ר לטובת טיפול בחומרי הארכיון והליך הדיגיטציה. הסכם השכירות למתחם זה הוא ל 5 שנים בעלות של כ-20 מיליון ₪ לשכירות ולביצוע התאמות ייחודיות שיאפשרו שמירה נאותה על החומרים הרגישים. בנוסף מיום העלייה לאוויר משודרים מבזקי החדשות מהאולפן בגט"י בירושלים.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "לא רק השגרירויות עוברות לירושלים, גם תאגיד השידור הציבורי עולה לבירה. שמחתי לראות מקרוב את התקדמות העבודות ואני מברך את הנהלת התאגיד שנענו לדרישותינו. מקומו של השידור הציבורי הוא בירושלים וזו בשורה חשובה לבירת ישראל גם בהיבט השידורים שייצאו ממנה וגם בקידום מאות מקומות העבודה בירושלים".

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן: "קול ישראל משודר מירושלים, הפעילות המשמעותית של כאן עוברת לירושלים עם תחילתה של מהפכת הדיגיטציה ובקרוב יחלו מעיר הבירה שידורי כאן בכל הפלטפורמות, רדיו, טלוויזיה ודיגיטל".

ניר ברקת תאגיד השידור הישראלי אלדד קובלנץ מבנה קבע תאגיד כנפי נשרים בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד