י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מוניציפלי 2018: ראשי אגודת ישראל התכנסו ברחובות

ראשי אגודת ישראל התכנסו ברחובות יחד עם עסקני המפלגה בעיר וראשי הקהילות החסידיות בראשות בני האדמו"ר מקרעטשניף ורבני הקהילות לישיבת היערכות ראשונה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות בעוד מספר חודשים

מוניציפלי 2018: ראשי אגודת ישראל התכנסו ברחובות



הערב התכנסו ברחובות ראשי אגודת ישראל יחד עם עסקני המפלגה בעיר וראשי הקהילות החסידיות בראשות בני האדמו"ר מקרעטשניף ורבני הקהילות לישיבת היערכות ראשונה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שעתידות להתקיים בעוד מספר חודשים.

בסיום ההתכנסות נערך טקס פתיחת מטה הבחירות הרשמי של המפלגה בהשתתפות ראשי הסניף המקומי ופעילי וראשי מטה הבחירות של אגודת ישראל בעיר.

פנחס הומינר העומד בראש הרשימה קידם את המתכנסים בברכה ובתוך דבריו שם דגש על הגידול המבורך וההתפתחות המרשימה של הציבור החסידי בעיר לצד מוסדות התורה והחסד המתפתחים בצעדי ענק הדורשים מטבע הדברים שיהיה להם ייצוג הולם בעירייה.



בתחילת הכינוס הוקרנה מצגת עם פילוח נתוני ההצבעה בבחירות הקודמות, בה הוכח כוחה של אגו"י ברחובות, עם נתוני פתיחה לקראת הבחירות הקרובות והדרכים להגדלת כמות המצביעים.

סגן שר החינוך מאיר פרוש שיבח בדבריו את פעילותו של פנחס הומינר לאורך כל שנות פעילותו הציבורית ואשר משמש דוגמא ומופת לדרך התנהלות של נציג חרדי במיוחד בעיר מעורבת בה הוא זוכה לקדש שם שמים. הוא ציין כי אין לו ספק בהצלחת המערכה.

מזכ"ל אגו"י וראש עיריית בני ברק חנוך זייברט הרחיב בדבריו על תפקידו של נציג ציבור במשנתה של תנועת אגודת ישראל אשר מאז ומעולם חברה בין קהלים שונים במטרה להגדיל תורה ולהאדירה והעיר רחובות מהווה קרקע פוריה לפעילות זו. הוא ציין כי אגודת ישראל הארצית תפעל במלוא מרצה על מנת לסייע למערכת הבחירות המקומית.

רושם רב השאיר בהופעתו ובדבריו הגר"א רובין רב קהילת פא"י בעיר וראש בד"ץ מהדרין ומרבניה הבולטים של העיר שראה צורך מיוחד להשתתף בכינוס לחיזוק הרשימה ואף הוא קרא להיחלץ חושים ולהירתם למערכה חשובה זו. "זה בבחינת מצווה הבאה לידך אל תחמיצנה" הטעים.

עוד השתתף בכינוס נציג קהילת צאנז שמעון שר סגן ראש עיריית נתניה ששיתף את הקהל מנסיונו הרב בהגדלת ייצוג אגודת ישראל בנתניה על ידי חיבור קהלים נוספים מכל גווני הקשת. "כשאנחנו רצנו פעם ראשונה ברשימה עצמאית הפתענו אפילו את עצמנו והבאנו 3 מנדטים. זה לא מופרך בכלל שכך יהיה גם ברחובות" אמר. כן השתתפו נציגי קהילת ויז'ניץ הרב יעקב טסלר חבר מועצת העיר אשדוד ועוזר סגן שר הבריאות, והרב יהושע מנדל מעסקני ויז'ניץ. בין המשתתפים בלטו בנוכחותם ראשי ומנהלי מוסדות קרעטשניף בעיר ראשי קהילת לומדי תורה ונציגי הציבור הכלל חסידי בעיר.

בסיום הכינוס הוכרז על כינוס פעילים מרכזי כבר ביום ראשון הקרוב, והוחלט על קמפיין מיוחד לחיבור קהלים נוספים מקרב הציבור המסורתי והכללי בעיר שמוקירים ומעריכים את פועלו של הרב הומינר לכלל הציבור, וכבר בימים אלו החלו כמה אישים חילוניים ידועים בעיר בפעילות לבחירתו והצלחת הרשימה.
רחובות שלומי אמונים קרעטשניף בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד