י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"חליפות קרועות מפוזרות" • בדרך חזרה ממירון: בן 18 נהרג ו-6 נפצעו

הקטל בכבישים: צעירים חסידים שחזרו ממירון התהפכו עם רכבם בכביש 4 סמוך לצומת מורשה • אחד הנוסעים, צאצא הרבי מגור זצ"ל בן 18 "נמצא עשרות מטרים מהרכב" - ונקבע מותו • 6 פצועים נוספים בהם אחד במצב קשה פונו לבתי החולים

"חליפות קרועות מפוזרות" • בדרך חזרה ממירון: בן 18 נהרג ו-6 נפצעו



טרגדיה ב'בין הזמנים': בחורים מחסידות גור שחזרו מציון רבי שמעון במירון, התהפכו עם רכבם במחלף מורשה, בירידה מכביש 5 לכביש 4, זמן קצר לפני שהגיעו לבני ברק. אחד הנוסעים נהרג, שישה נפצעו בהם אחד במצב קשה.

התאונה אירעה מעט לפני השעה 6:00. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר ברכב ובו צעירים בשנות ה-20 לחייהם. אחד הנוסעים, חסיד בשנות ה-18 עף עשרות מטרים מהרכב ונהרג במקום. שישה נוספים נפצעו, אחד מהם במצב קשה, 2 במצב בינוני ו-3 פצועים קל. הנפגעים טופלו על ידי צוותי איחוד הצלה ומד"א ופונו לבתי החולים.

זירת התאונה. צילום: אורן שישיצקי - דובר כבאות והצלה מחוז מרכז

הפצוע קשה בשנות ה-20 לחייו, פונה עם חבלת ראש לבית החולים תל השומר. שני צעירים נוספים במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים פונו גם הם לבית החולים תל השומר. שלושה נפגעים נוספים, הינם באורח קל שפונו לבית החולים בילינסון ושניידר בפתח תקווה, בהם נער כבן 14.

מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר כי בביה"ח מאושפזים שני פצועים, אחד באורח בינוני, והשני קל.

"ערימה של מגבעות במקום אחד, חליפות קרועות מפוזרות במקום אחר. גם זוגות תפילין היו מפוזרות כאשר דם ניתז לכל עבר" תיאר ל'בחדרי חרדים עד ראייה. "כנראה בחורים שרצו להתחזק אצל רבי שמעון לפני תחילת הזמן".

"במרחק של עשרות מטרים מהרכב איתרנו את אחד הנוסעים, כשהוא ללא רוח חיים" סיפר ל'בחדרי', עוזי ברק חובש ב'איחוד הצלה'. "שוחחתי עם הנפגעים תוך כדי שאני וחובשים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני, ואלה ציינו שחזרו התפילה בקברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון".

"הרכב שבו נסעו 7 נוסעים היה מעוך בתעלה של נתיב ההשתלבות של כביש 5, מעבר לגדר ההפרדה" סיפר חובש בכיר במד"א עיזאת אל טורי. "במרחק של עשרות מטרים ממנו בתעלת כביש 4 שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. 3 פצועים במצב קשה ובינוני שכבו על אי התנועה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והם פונו במהירות לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי יחד עם 3 פצועים קל שהתהלכו במקום".
הקטל בכבישים חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד