י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

התאונה הקטלנית: נהג הרכב היה ללא רישיון בתוקף

כפי שנודע ל'בחדרי חרדים', כבר לפני מספר חודשים, פג רישיונו של נהג הרכב, שנהג בתאונה בה נהרג הבחור חיים דב אלתר ז"ל

התאונה הקטלנית: נהג הרכב היה ללא רישיון בתוקף





במשטרת מחוז תל אביב חוקרים את נסיבות התאונה שאירעה הבוקר (שישי), בה נהרג הבחור חיים דב אלתר ז"ל, ונפצעו שישה נוספים מנוסעי הרכב. כפי שנודע ל'בחדרי', הנהג האשם נהג ללא רישיון.

נהג הרכב הפרטי, ביקש אתמול בקבוצות הוואסאפ "אני צריך רכב שבע מקומות להיום בערב, לנסוע למירון". בדרך חזור, לקח מספר בחורים טרמפ ממירון לבני ברק, אך בטרם הספיק להגיע ליעד, במחלף מורשה - הוא כנראה איבד שליטה ונפל לתעלה. אחד הנוסעים נהרג והשאר נפצעו.

לאחר התאונה, נפתחה חקירת משטרה לבירור נסיבות התאונה, ומהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי במהלך הבדיקה של חוקרי התנועה במחוז תל אביב, התברר כי תוקף רישיון הנהיגה שלו - פג לפני מספר חודשים, ומאז הנהג לא חידש אותו. במשטרה אישרו את הפרטים.

במידה ומדובר ברשיון שפג תוקפו ולא חודש, חומרת העבירה פחותה ממי שנהג בשלילת רישיון, עם זאת ככל שמדובר בתקופה ארוכה יותר, חומרת העבירה גוברת. בתום חקירתו, שוחרר הנהג ולאחר שבת יתייצב שוב במשטרה.



יתר פרטי ונסיבות התאונה, כמו מהירות הנסיעה בשעת התאונה, האם הנוסעים כולם היו חגורים, מה גרם לתאונה והאם מדובר בהיסח דעת או משהו אחר, עדיין נחקר על ידי המשטרה.

בהלוויתו של הבחור חיים דוב אלתר ז"ל בן ה-18, האבא אמר בהספדו "נלקחת בזמן של בן 18 לחופה. רק אתמול ביקשת ממני לנסוע למירון. נתתי לך רשות, וביקשתי ממך שתתפלל עלינו אני עדיין מבקש שתתפלל עלינו, רק בחג האחרון ישבנו ולמדנו ביחד לא האמנו שזה החג האחרון שלנו ביחד".

האבא זעק במסע הלוויה: "לא האמנו שזה החג האחרון"
תאונת דרכים רישיון נהיגה חיים דב אלתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד