י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השופט מכה על חטא: "לא הייתי צריך לשחרר אותה"

זה כבר מאוחר מדי; לאחר ששחרר עבריינית שגרמה למותם של החתן והכלה בחול המועד פסח, במטרה לתת לה הזדמנות להשתקם, השופט מביע חרטה: "נתתי לה יותר מדי הזדמנויות"

זירת התאונה. (באדיבות המצלם)
זירת התאונה. (באדיבות המצלם)



השופט ששחרר את הנהגת זאקייה סטוארד, בת ה-25, שהרגה את הזוג החרדי המאורס ישראל לוין ואלישבע קפלן ז"ל בחול המועד פסח, מתחרט עמוקות על כך ששחרר אותה ממאסר למרות פשעים קודמים.

על פי הדיווח ב'דיילי ניוז', השופט מתיו סקיארינו מביע חרטה על שלא היה קשוח יותר עם הנהגת העבריינית. כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', השופט שלח אותה לשיקום לאחר מספר פשעים קודמים שהורשעה בהם. היא לא עמדה בתנאי תוכנית השיקום, והשופט נתן לה הזדמנות נוספת, וגם לאחריה, היא איכזבה ולא עמדה בתנאים, ובכל זאת היא לא נעצרה מחדש, וחודש אחרי ששוחררה, היא גרמה למותם הטראגי של הזוג החרדי בתאונת דרכים מזעזעת.


זירת התאונה. (באדיבות המצלם)

על פי הידוע עד כה, הנהגת זאקייה נכנסה בהם בעוצמה לאחר שנסעה במהירות מופרזת כשהיא תחת השפעת סמים, רכבם של הזוג עף לצד הכביש ועלה באש כשהזוג לכוד בתוך הרכב, מה שלא הותיר להם סיכוי לשרוד.

בנוסף לנהגת, נעצר נהג נוסף שגם הוא היה תחת השפעת סמים ואלכוהול והיה מעורב בתאונה.

"לא הצלחנו לתת לה את הטיפול שהיא היתה זקוקה לו" אמר השופט, "אני אקח את האשמה על כך שאני נתתי לה יותר מדי הזדמנויות". הוסיף השופט.
תאונת החתן והכלה תאונה קטלנית שופט אלישבע קפלן ישראל לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד