י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שנה וחצי לאחר ששוחרר: ההורים התלוננו והוא נעצר שוב

זהו מקרה יוצא דופן, אודות חרדי בשנות ה-50 לחייו שנעצר בפעם השנייה בתוך שנה וחצי, לאחר שפגע בילדים באזור מגוריו. בפעם הקודמת הוא הסגיר את עצמו • 'בחדרי חרדים' עם הפרטים בפרסום ראשון

חשוד בעבירות חמורות מובל להארכת מעצר. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בעבירות חמורות מובל להארכת מעצר. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשנה וחצי לאחר ששהה במעצר למשך כשבוע אך ההליך המשפטי נתקע בשל חוסר ראיות, המשטרה עצרה שוב את החשוד, לאחר שהוגשה תלונה נוספת נגדו.

חוקרי תחנת משטרת לב הבירה בירושלים, עצרו בשעה האחרונה אדם בן 53 בביתו, בשכונה חרדית בבירה. על פי החשד, הוא ביצע מעשים חמורים במספר ילדים באיזור מגוריו, בין השאר במחסני בניינים.

בשלהי 2016 דיווחנו על מעצרו המפתיע, כאשר הגיע לתחנת מגרש הרוסים והתוודה בפני חוקר על עבירות חמורות שביצע בילדים. ב'בחדרי חרדים' דווח בזמנו, כי בחקירתו הראשונה של החשוד, מסר עדות מפורטת על המעשים שביצע לכאורה.

למרות הודאתו במעשים, עורך הדין שלו טען בבית המשפט, כי החשוד כלל אינו מכיר את הקטינים עליהם מדובר ועל פי התרשמותם, גם המשטרה לא הצליחה ליצור קשר עם מי מהקטינים.

למרות זאת, מעצרו של החשוד הוארך פעמיים על ידי בית המשפט ולאחר שבוע במעצר, מאחר ומלבד תלונה אחת של הורה שסירב שבנו ימסור עדות, לא התקבלו תלונות נוספות - והתיק שקע בתהום הנשייה.

כפי שאנו מדווחים לראשונה ב'בחדרי חרדים', בשבועות האחרונים הוגשה תלונה מסודרת ומפורטת למשטרת לב הבירה, ומאז המשטרה הצליחה גם לבצע פעולות חקירה משמעותיות בתיק. בעקבות כך, נעצר החשוד בשעה האחרונה ונלקח לחקירה.
מעשים חמורים תקיפת ילדים משטרת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד