י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בדרך לראשות הממשלה בנט לא שולל שילוב ערבים ברשימתו

בראיון שהעניק הבוקר סיפק בנט כמה כותרות מעניינות והמפתיעה שבהם היא כי אינו שולל שילוב ערבים ברשימתו. בהתייחסו לנושא פסקת ההתגברות, הביא דוגמה מאתמול: "בא איזה טרול, פשוט טרול, אין לי מילה אחרת ועתר לבג"ץ על הדלקת המשואה של נתניהו" • ומה הם תנאיו לריצה לראשות הממשלה

בנט. צילום: פלאש 90
בנט. צילום: פלאש 90



"אנחנו צריכים מאוד להרחיב את 'הבית היהודי'. 'הבית היהודי' שוגה בזה שיש הרבה קהלים שעוד לא מתחברים אליו, למרות שכשמסתכלים על הביצועים שלנו" כך אומר הבוקר יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5FM.

ריזל שאל את המרואיין; "האם ערבי אתה תכניס למפלגה?".

"להגיד לך באופן כללי, שזה הדבר הכי טבעי? לאו דווקא. אבל אם יבוא מישהו שיגיד שהוא ציוני, מאמין בערכי המפלגה, שירת בצה"ל כלוחם והוא בעמדות שלי - למה לא?". השיב השר.

בנט התייחס גם לפסקת ההתגברות ואמר כי "בג"ץ חושב שהוא ערכאה עליונה לשיקול הדעת של המחוקק והממשלה - והוא לא. אני בעד שבג"ץ יפסול באופן מאוד נדיר וחריג חוק. בתנאים מאוד קיצוניים, שהחוק למשל יאמר - לא יודע מה - שכל אדם ג'ינג'י.. בג"ץ הפר את האיזון בינו לבין המערכת המחוקקת. תראה, אני אתן לך דוגמא מאתמול: ראש-הממשלה הוחלט שהוא ידליק את המשואה ה-13. אפשר לאהוב, או לא לאהוב, לא נכנס לזה. בא איזה טרול, פשוט טרול, אין לי מילה אחרת ועתר לבג"ץ על זה. ובג"ץ בכלל הסכים לקבל את העתירה, זאת-אומרת לדון והוא דחה בסוף את העתירה, אבל מה פתאום דנים על זה".

יו"ר 'הבית היהודי' התייחס גם להקמת אי מלאכותי מול חופי עזה. לדבריו, "זאת אופציה. עד הרגע הזה, האופציה הזו לא נדונה ברצינות בקבינט. אני מאוד אוהב רעיונות יצירתיים, ההסתכלות הראשונית שלי היא חיובית".

"מה לגבי אזור תעשייה משותף בארז?". שאל ריזל את בנט. וזה השיב; "כל יוזמה שיש בה פן כלכלי של לשפר את איכות החיים של ישראלים וערבים, בעיני זה דבר טוב. בכפוף לשיקולים כלכליים אין שום בעיה עם זה. יש דברים כאלה בברקן, באריאל וזה עם הצלחה מאוד גדולה. כל דבר שיכול להביא שגשוג וכלכלה זה דבר טוב".

לסיום, הבהיר השר כי אם ראש-הממשלה נתניהו לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות-הממשלה, הוא עצמו יתמודד לתפקיד: "אם נתניהו מתמודד, אני לא אתמודד מולו לראשות; אם נתניהו לא יתמודד, בוודאי, אני מתכוון להתמודד לראשות-ממשלת ישראל כבר בבחירות הקרובות".
נפתלי בנט מנדי ריזל ראשות ממשלה הבית היהודי ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד