י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרשת התינוק פרקליטת האם שחשודה ברצח בנה: "היא אמרה שהמשיח צריך לבוא" • האזינו

לאחר הסרת צו איסור הפרסום על פרטי הפרשה שטלטלה את הציבור החרדי, בה אם חרדית מירושלים חשודה ברצח תינוקה בן החודש בג'קוזי במלון • פרקליטתה בראיון ראשון: היא "שיתפה את החוקרים בכך שהיה לה חיזיון אלו-הי, שהשכינה אמרה לה להטביל את הילד במים"

הלוויית התינוק. צילום: פלאש 90
הלוויית התינוק. צילום: פלאש 90



פרקליטתה של האם שחשודה בהטבעת בנה מגיבה: "היא לא מבינה את גודל הטרגדיה". ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה שוחחו עם עורכת הדין שני פרג'ון, המייצגת את האם שחשודה כי הטביעה את בנה. "היא עדיין לא מבינה את גודל הטרגדיה ולא נמצאת אפילו בשלב בו היא מתאבלת על הילד שלה", אמרה עורכת הדין.



הפרשה סוקרה בהרחבה ב'בחדרי חרדים', מאז החלה. אם התינוק שטבע במלון חשודה שרצחה אותו. לפי החשד, הטביעה את התינוק בן החודש ארבע פעמים בג'קוזי במלון. עו"ד שני פרג'ון, המייצגת את האם עדכנה במצבה של האם בטענה שלא הייתה מודעת למעשיה: "היו תסמינים מסוימים בימים שלפני המקרה, היא אמרה דברים חריגים, בכל פעם מישהו אחר היה עד לדברים אך לא חשבו שמדובר במשהו שיטתי. אנחנו עדיין נמצאים בשלבי המעצר אך היא שיתפה את החוקרים בכך שהיה לה חיזיון אלוהי, שהשכינה אמרה לה להטביל את הילד במים וחשבה שהמים שומרים עליו לא פוגעים בו".

"בעקבות דבריה קבעו שהיא אינה כשירה לעמוד לדין", סיפרה: "הקולות שהיא שמעה מעידים על מצב פסיכוטי שהיא הייתה בו במהלך המעשה ולכן הפסיכיאטר המחוזי קבע באופן חד משמעי שהיא לא הייתה מודעת לטיב מעשיה.

"היא עדיין לא מבינה את גודל הטרגדיה ולא נמצאת אפילו בשלב בו היא מתאבלת על הילד שלה. המצב הנפשי שלה התרחש סמוך ללידה הראשונה אך התאזן ולכן בנה בן ה-7 לא נפגע מהבעיה הנפשית של האם. כעת קרה אירוע נוסף סמוך ללידה השנייה שהוביל למות התינוק הצעיר. בחוק ישנו סעיף על המתת תינוק, אם מדובר בתינוק עד גיל שנה העונש הוא חמש שנות מאסר. יש לציין שהאב שוחרר לביתו לעת עתה כשהאישה תועמד לדין ולאחר מכן יבחנו את הפסקת ההליכים בעקבות מצבה הנפשי".
התינוק מהגקוזי שני פרג'ון חשודה ברצח מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד