י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

החרדית שמצטרפת במפתיע לסיעה: "מאמינה בשילוב"

פנינה פויפר, פעילה חברתית חרדית, הודיעה על הצטרפותה לרשימת "ירושלמים". פויפר נולדה וגדלה בירושלים, והיא אחראית על מספר מיזמים בעיר, כמו בית מדרש ללימוד גמרא לנשים חרדיות, ומיזם ארוחות שבת משותפות לסטודנטים החרדיים באוניברסיטאות

מועצת עיריית ירושלים. צילום: קובי הר צבי
מועצת עיריית ירושלים. צילום: קובי הר צבי



סיעת "ירושלמים" מבטיחה – האישה החרדית הראשונה במועצת העיר תרוץ ברשימה שלנו: פנינה פויפר, פעילה חברתית חרדית, הודיעה על הצטרפותה לרשימת "ירושלמים". פויפר נולדה וגדלה בירושלים, והיא אחראית על מספר מיזמים בעיר, כמו בית מדרש ללימוד גמרא לנשים חרדיות, ומיזם ארוחות שבת משותפות לסטודנטים החרדיים באוניברסיטאות.

פלר חסן-נחום, יו"ר סיעת ירושלמים אמרה כי ""הנהלת "ירושלמים" תמיד היתה מגוונת - יש אצלנו דתיים וחילונים, מסורתיים וחרדים, וכולנו פועלים יחד כדי ליצור פה עיר שטובה יותר לכולנו. אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה במובן העמוק ביותר של המילה, כשכל צד מסכים לבא האחד לקראת השני, מתוך הבנה שהיופי של ירושלים הוא דווקא בגיוון שלה.

"פנינה הצטרפה להנהלה של סיעת "ירושלמים" לפני כשנה, והיא מביאה איתה רקורד של עשיה למען נשים חרדיות, ומייצגת את הזרם החרדי המודרני יותר שהולך ומתפתח בשנים האחרונות בציבור החרדי. אני מתרגשת במיוחד כי פנינה מביאה איתה בשורה של פמיניזם חרדי, ומובילה קבוצת נשים חרדיות חזקות ועצמאיות שמשמיעות קול, ומביאות למהפכה ולשינוי. זו גאווה עצומה שפנינה מצטרפת לרשימה שלנו, ובעז"ה היא תהיה האישה החרדית הראשונה במועצת העיר ירושלים."

פנינה פויפר אמרה, ""בחרתי בסיעת "ירושלמים" כביתי הפוליטי כי זו התנועה היחידה שמזוהה מעל הכל עם שוויון וחיים משותפים בכבוד בין כלל המגזרים בעיר. "ירושלמים" היא בית למגוון אוכלוסיות והיא שואפת להרחיב את השורות עוד יותר כדי לכלול מגזרים נוספים. ב"ירושלמים" יש גברים ונשים מכל מיני מגזרים, כשהמכנה המשותף לכולנו בסיעה הוא הרצון לאחד ולא לפלג, למצוא את המשותף ולקדם נושאים שחשובים לכולנו.

"אני רצה למועצת העיר כי אני מאמינה שלציבור החרדי שחפץ בשילוב, ובפרט לנשים חרדיות, מגיע קול במועצת העיר ירושלים. הגיע הזמן שחרדיות וחרדים שעובדים ופועלים גם בחברה הכללית יוכלו להשפיע בזירה הפוליטית, ולקדם אינטרסים שחשובים לכולנו, כמו שיוויון הזדמנויות, חינוך איכותי ומתוקצב, וחיים משותפים", אמרה פויפר.
ירושלמים פנינה פויפר ירושלים הצטרפות חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד