י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הזמר שאל והמעריצים קבעו: זה השיר שזכה לקאבר ווקאלי

הזמר שלומי קאופמן מארה"ב מגיש קאבר משלו לשירו של הזמר מרדכי שפירו -'לי', בלחנו של היוצר איצי וולדנר • השיר בגרסת האקפלה הוקלט לבקשת מעריציו של קאופמן, לו ניסיון רב במוזיקה ווקאלית • האזינו

הזמר שאל והמעריצים קבעו: זה השיר שזכה לקאבר ווקאלי



כבר מעל 15 שנה קולו של הזמר האמריקאי שלומי קאופמן הוא חלק מפס הקול של המוזיקה החסידית, כזמר סולו או כחלק מהמקהלה המלווה את האירוע הכי נוצץ בתעשייה - ה'האסק'.

לפני שנתיים הוא השיק את פרויקט האקפלה המושקע שלו. על אף שהוא נטל חלק פעיל במשך שנים באלבומים רבים של להקת "A. K. A. Pella", הפריצה האמיתית שלו בתחום הגיע לפני שנתיים, כשהביא לראשונה לידי ביטוי את יכולותיו - בשירה, בעיבוד ובהפקה קולית.

אלבומו הווקאלי יצא בשנת תשע"ו, בתחילה רק בפורמט המקוון, ובשנה שעברה, לאחר שצבר פופולריות אדירה, הושק שוב - הפעם בדיסקים של ממש, והופץ על ידי החברה האמריקאית 'MRM Music'.

הביקוש למוזיקה ווקאלית בימי הספירה, כמו גם בתקופת שלושת השבועות, הניע את קאופמן לעבוד על קאבר ווקאלי נוסף. לבקשת רבים, הוא החליט לבצע את שירו של הזמר מרדכי שפירו "לי", בלחנו של היוצר איצי וולדנר. "לי" ראה אור באלבומו האחרון של שפירו - 'מחר'.

על העיבוד, ההקלטה וההפקה של הקאבר בגרסתו הווקאלית רשומים הצמד קרייג רמסוביץ' ומורדי ויינשטיין, כאשר על העריכה והמיקסים אחראי ג'ף אמת מחברת "אמס אודיו".

לי לי שלומי קאופמן מרדכי שפירו איצי וולדנר ווקאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד