י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מעצרה של אם התינוק שנפטר בג'קוזי הוארך בשבוע; כך מנסים פרקליטיה להקל בעונשה

בית משפט השלום באשקלון האריך בפעם הרביעית את מעצר אם התינוק שנמצא ללא רוח חיים בג'קוזי, ועל פי החשד האם רצחה אותו

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



בית משפט השלום באשקלון האריך בפעם הרביעית את מעצר אם התינוק שנמצא ללא רוח חיים בג'קוזי, ועל פי החשד האם רצחה אותו. מעצרה הוארך בהסכמה בשבוע ימים, אולם בשלב זה טרם הגישו הצהרת תובע מאחר וטרם נקבע האם מדובר ברצח, הריגה או המתת תינוק.

כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', נקבע כי האם אינה כשירה לעמוד לדין, בעקבות חוות דעת פסיכיאטרית. ממצאי החקירה העלו כי האם הטביעה את בנה וכתוצאה מכך הוא נפטר. האם שיתפה את החוקרים בכך שהיה לה חיזיון אלוהי, שהשכינה אמרה לה להטביל את הילד במים וחשבה שהמים שומרים עליו לא פוגעים בו".

עורכי הדין המייצגים אותה, עו"ד שני פרג'ון ומיכאל בוסקילה, אמרו ל'בחדרי חרדים' כי ביקשו מהפרקליטות כי במידה ויאשימו את האם, שיהיה זה על פי סעיף 303, שזה המתת תינוק והעונש המירבי בגין עבירה זו - חמש שנות מאסר.

כזכור, ביום שני של חול המועד פסח, תינוק כבן חודש נמצא ללא רוח חיים בחדר בבית מלון 'מיאמי' באשדוד. לצוותי הרפואה אמרה האם, כי התינוק החליק למים בג'קוזי וטבע. לאחר שחוקרי משטרת לכיש חשדו כי משהו בגרסתה אינו מסתדר, עצרו את האם. בחקירתה, האשימה גם את בעלה במעורבות מותו של בנם התינוק, וגם הוא נעצר.

לבקשת חוקרי המשטרה, בית משפט השלום באשקלון הטיל צו איסור פרסום על פרטי החשודים ועל כל פרט מפרטי החקירה. בהמשך, המשטרה כבר ביקשה להסיר את הצו, אך עו"ד נדב גדליהו שמייצג את האב ביקש להותיר את הצו על כנו, ובית המשפט עיכב את הסרת הצו. שלשום (ראשון) משך את בקשתו יחד עם פרקליטי האם, ובית המשפט הסיר את צו איסור הפרסום.

על מנת להעמיק את החקירה ולהגיע לחקר האמת, המשטרה דרשה לבצע נתיחה שלאחר המוות. המשפחה וזק"א התנגדו, ובית המשפט השלום באשקלון ובהמשך גם בג"צ קיבלו את בקשת המשטרה והתינוק נותח במכון לרפואה משפטית, באבו כביר. כפי שדווח בשבוע שעבר לראשונה ב'בחדרי חרדים', תוצאות הנתיחה לא היו חד משמעיות ובעקבות כך נערכה פגישה בין הרופא המנתח, מנהל המכון ד"ר חן קוגל ורופאה נוספת. מסקנתם העלתה כי התינוק נפטר כתוצאה מטביעה.

מעצר האם והאב הוארך מעת לעת, וביום ראשון השבוע, יממה לפני הזמן, חוקרי המשטרה שחררו את האב ממעצר. כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', ביום שישי האחרון נערך עימות בין בני הזוג, האב והאם, שם הצליח האב להוכיח את אי מעורבותו במקרה ובכך הופחתו החשדות נגדו באופן משמעותי. בעקבות כך, הוחלט לשחררו.
התינוק מהגקוזי המתת תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד