י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המנכ"לית המיתולוגית של המשרד, עוזבת: "מלאת מעש ומעוף"

אחרי שני עשורים, הודיעה הבוקר אביטל מזרחי על עזיבתה את ניהול משרד הפרסום 'אפיקים': "מליוני תודות לה', חזרתי לעולם החיתולים, כאמא למאיר ולהלל" • מי תתפוס את מקומה?

הכניסה למשרדי אפיקים. (באדיבות המצלם)
הכניסה למשרדי אפיקים. (באדיבות המצלם)

 


אביטל מזרחי מנכ"לית פרסום 'אפיקים' סיימה את תפקידה - ליזה יופה תחליף.


מזרחי כתבה הבוקר מילות סיכום שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים':

"קשה לסכם שני עשורים, אז אתחיל מהסוף: אני נפרדת מ"אפיקים". פורשת מתפקידי כמנכ"ל החברה. מאז ימי הבראשית של אפיקים ושלי גם יחד, עברנו כברת דרך ארוכה מאד, מלאת מעש ומעוף".

"כל אחד מכם היה שותפי לדרך ולחזון. דרך מאתגרת, יוצרת, מלאת עשייה וסיפוק.
דרך, שעל אף הכל, יש בה גם המון נשמה. דרך שזכיתי להלך בה לא פעם כגשר בין עולמות וחיבור בין בני אדם באשר הם".

"בנימה אישית אומר, כי כאשר התחלתי את דרכי, היה ענף השיווק והפרסום החרדי בחיתוליו.
זכיתי ובשלוש השנים האחרונות, מליוני תודות לה', חזרתי לעולם החיתולים, כאמא למאיר ולהלל".

לסיום כתבה אביטל: "מאחלת לאפיקים -ליגאל רווח, יו"ר הקבוצה, ממייסדי ומובילי עולם הפרסום החרדי ולמנכ"לית הנכנסת - ליזה יופה, וכמובן - לכל אחד ואחת מכם, הצלחה ושמחה בכל מעשה ידיכם, אהבה וסיפוק ומעל הכל- ברכת ה'".

"תם פרק א'. המשך יבוא..." סיכמה.

אביטל מזרחי החלה את דרכה לפני כחצי יובל בימי הקמת קבוצת 'אפיקים' שהפך עד מהרה למוביל בעולם הפרסום החרדי, מזרחי פעלה בכל שדרות הניהול במשרד והובילה יחד עם הבעלים מר יגאל רווח את 'אפיקים' להישגים גדולים ומשמעותיים בתחום הפרסום החרדי ומגזרים נוספים. לאחר כחצי יובל פורשת אביטל מהמשרד.

את תפקידה ב'אפיקים' תמלא ליזה יופה, בעלת רזומה עשיר של עשרות שנים בעולם הפרסום, יופה כיהנה בין השאר כסמנכ"לית הלקוחות במשרד 'ראובני פרידן' וכמשנה למנכ"ל במשרד 'דרורי שלומי'.

יגאל רווח מסר הבוקר ל'בחדרי חרדים' "אני מודה לאביטל על שהשקיעה את מיטב שנותיה בקבוצת אפיקים ותרמה את תרומתה הגדולה לעיצובו כמשרד מוביל שוק, תרומתה התבטאה במגוון תחומים, ניהול עובדים, אסטרטגיה שיווקית במגזר החרדי ועוד. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. אקדם בברכה את גב' ליזה יופה שמחליפה את אביטל בתפקידה, אין ספק שכניסתה למשרד תצעיד קדימה את קבוצת 'אפיקים', הצלחתה – הצלחתנו".

יצוין כי בין לקוחות משרד 'אפיקים', נמנים חברות כמו: אסם, סנו, חברת החשמל, מפעל הפיס, עיריית ירושלים, יקב תבור, פאג"י מקבוצת הבינלאומי, קבוצת בגיר, כללית, אופטיקנה, מי עדן, קבוצת בזק, פרי מבורך, עיריית ירושלים וחסלט.

אפיקים משרד פרסום אביטל מזרחי ליזה יופה עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד