י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

החרדי שעורר סערה ברשת, מסביר לעיני המצלמות - מדוע תלש את הדגל • צפו

אולי גם אתם נתקלתם בתיעוד שרץ ברשת וכעסתם עליו, אבל אחרי שתשמעו את גרסתו של יוסי אולי תסכימו עם מה שעשה ולהבא תחשבו פעמיים לפני שתשפטו לרעה את מה שעיניכם רואות

יוסי ריינר
יוסי ריינר



היה זה בחול המועד פסח, 'הפלג הירושלמי' קיים צעדת תמיכה באסיריו ששוחררו מהכלא בשנה החולפת. באותו הזמן יוסי ואסתי ריינר, זוג חרדים מבני ברק שהיו על אוטובוס בדרכם לירושלים, בשל הצעדה שהתקיימה ברחובה של עיר הם נתקעו בדרכים במשך למעלה משלוש שעות, מה שהשבית להם את שמחת החג.

כשירדו יוסי ורעייתו מקו 402 הם נתקלו ברכבים שהשתתפו בצעדה, כשעליהם תלויים דגלים בשבח "בני העלייה" של 'הפלג הירושלמי', יוסי ורעייתו שהיו טעונים מהנסיעה הקשה והארוכה שחוו, החליטו שלא לשתוק, יוסי ניגש בעצת אשתו אל אחד הרכבים תלש דגל והעיף אותו לצד הדרך

מאז, הסרטון הפך לוויראלי ברשת, והוא ספג מתקפות וגינויים מגולשים ברשתות החברתיות, שהבינו כי "חרדי תולש דגל ישראל" והשיח הידוע מזה שנים סיפק שוב את הסחורה.

כל ניסיונותיו לטהר את שמו עלו בתוהו, על כן גמלה החלטה בליבו, לצאת בסרטון פומבי ולהבהיר את אשר רואות עיני הגולשים המוטעים.

לפניכם תיעוד תלישת הדגל וההסבר שלו היום:



ל'בחדרי חרדים' מספר יוסי כי "היה זה בחול המועד פסח, אני ואשתי עלינו על קו 402 לירושלים, באותה העת התקיימה הצדעה של הפלג הירושלמי לשחרורי אסירי עולם התורה שגרמה לפקקים איומים, עקב אירוע ההצעדה וחסימת הכבישים של מפגיני הפלג, נאלצנו לשהות באוטובוס למעלה מ-3 שעות".

"מיותר לציין את ההרגשה שלי" מבהיר יוסי ריינר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'; "מיד כשירדנו מהאוטובוס הבחנתי באחד ממאות הרכבים, שהיה שותף להתעללות שעברתי עם אשתי באוטובוס, הרכב נשא דגלים השייכים לפלג, ניגשתי לאחד מהם ותלשתי אותו, אשתי עשתה את אותו הדבר. כשהם הבחינו בכך, הם החלו לתקוף את אשתי במהלומות ויריקות".

"נחלצתי לעזרתה והותקפתי גם כן, בנס יצאנו משם רק עם נזקים במשקפיים ומכות יבשות". מסכם ריינר את החוויה.

לשאלתנו, הכיצד דלף הסרטון לרשת, הוא מסביר: "שמתי אותו בסטטוס בוואטסאפ וכנראה אחד מאנשי הקשר שלי הוריד אותו והפיץ, והשאר היסטוריה".

לסיום, מבקש יוסי להבהיר ולחדד את מה שאמרו חז"ל: "הוי דן את כל האדם לכף זכות. אל תשפטו אנשים לפני שאתם יודעים את הפרטים לאשורם כמו במקרה הזה שרבים חשבו שתלשתי דגל ישראל, חשיבה מעוותת שגררה אחריה הסתה נגד מגזר שלם".
דגל ישראל תלישת דגל יוסי ריינר הפלג הירושלמי רשת חברתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד