ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

אסתי נכנסת לניתוח ומתחננת: "רוצה להישאר עם שתי רגלים. תתפללו עליי" • צפו

אסתי סגל, צעירה שחלתה לפני כמה שנים במחלה, תעבור היום ניתוח לכריתת רגלה השמאלית. בפוסט שפרסמה בפייסבוק היא מבקשת "תתפללו עלי, תכוונו שאכנס ברגל ימין ואצא ברגל ימין (לא כי יש ברירה אחרת)" • צפו באסתי מתחננת

צילום: pixabay
צילום: pixabay





כשהייתה בת 16 החלה אסתי סגל, לסבול מכאבים ברגלה השמאלית. כשמשככי הכאבים לא עזרו, היא פנתה לרופאים שגילו גידול סרטני ברגלה. במהלך השנים האחרונות היא עברה טיפולים קשים שכללו כימותרפיה וניתוחים, אבל לאחרונה הודיעו לה הרופאים כי אין ברירה אחרת והם יאלצו לכרות את רגלה השמאלית.

צילום מתוך האינסטגרם של אסתי סגל

בשנים האחרונות משתפת אסתי סגל את עוקביה ברשתות החברתיות בהתמודדות עם המחלה, בהחלטות שלה לגבי שינויים בחייה, בחלומות ובטיולים שלה וגם בהתנדבות עם ילדים חולי סרטן.

סגל פרסמה לפני כמה ימים את החלטת הרופאים ועדכנה שהיום יערך הניתוח. אמש פרסמה סגל פוסט בו היא מספרת כי החליטה לכרות לדובי שלה את הרגל וכך היא כותבת: "אתמול החלטתי לגזור לדובי שלי את הרגל. הוא לא בכה, לא היו הרבה דימומים ומצבו טוב. עוד מעט זו אני".

אתמול פרסמה אסתי סגל פוסט בו היא מבקשת מעוקביה ברשתות החברתיות להתפלל עליה להצלחת הניתוח ובו כתבה: "תכוונו שאכנס ברגל ימין ואצא ברגל ימין (לא כי יש ברירה אחרת)". שמה המלא לתפילה להצלחת הניתוח ולהחלמה מהירה הוא אסתר בת ציפרא.
אסתי סגל כריתת רגל תפילה רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד