י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קפה ומים מינרלים ב-5.6 שקלים: המחירון של בתי הקפה החדשים בנתב"ג

המחירון החדש צפוי להוריד באופן משמעותי את המחירים עבור כ-17 מיליון המבקרים העוברים באולם

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



רשת ארומה זכתה במכרז לניהול והפעלת שני בתי קפה באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3 בנתב"ג, לאחר שהציעה 30% הנחה על מחירי המטרה במכרז רשות שדות התעופה. מהלך זה מתווסף למכרז מחיר מטרה שבו זכתה החברה הבריטית SSP GroUp PLC בספטמבר, להפעלת שני בתי קפה חלביים בנתב"ג. זאת לאחר שעמדה בהנחה לצרכנים של 22% הנחה על סל המוצרים הבסיסי שהוגדר במכרז.

המחירון החדש שארומה מציעה צפוי להוריד את המחירים עבור כ-17 מיליון המבקרים העוברים באולם, ביניהם הנוסעים המגיעים לישראל וכן ציבור המבקרים הממתין לנוסעים האמורים לנחות. לפי המחירון החדש קפה אספרסו יעלה 5.60 שקלים, בקבוק מים מינרליים יעלה 5.60 שקלים אף הוא, קפה הפוך יוצע ב-7 שקלים וכך גם מאפה קרואסון חמאה.

ברשות שדות התעופה מציינים כי בכוונת הרשות להמשיך במהלך הורדת העלויות לצרכנים, ולהבטיח בכל מתחמי ההסעדה סל מוצרים בסיסי מוזל ופיקוח על המחירים. התמחור במכרז הנוכחי התבסס על אחוז ההנחה שהציעו החברות המתמודדות על סל המוצרים הבסיסי, וכן מרכיב איכות, ביחד היוו שני הקריטריונים הללו 50% בשקלול ההצעה, וכ-50% נוספים התבססו על דמי הזיכיון שיועברו לרשות שדות התעופה. זאת לאחר הפחתת דמי הזיכיון ביותר מ-30% - במטרה לגלגל את הרווח לכיסי הצרכנים. במכרז התקבלו הצעות מ-7 חברות שונות, ביניהן גם רשת ארקפה, קפה ג׳ו ואילנ'ס.

ארומה צפויה להיכנס בשבועות הקרובים לפעילות בנמל התעופה, לאחר שרשת קפה קקאו - הזכינות הנוכחית - תסיים את חוזה ההתקשרות שלה בנתב"ג בסוף אפריל.
נתבג קפה ארומה הוזלה שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד