י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

היערכות לקראת השקת המכירה הסינית של "איחוד הצלה" שנה רביעית ברציפות!

נערכים להציל עוד ועוד חיים: כאות פתיחה לפרויקט רחב ההיקף למען פעילות הקודש של הצלת חיי אדם ע"י מתנדבי "איחוד הצלה" בכל רחבי הארץ, ולאור קריאת גדולי ישראל שליט"א בנושא חשוב וחיוני זה, יושק בסופ"ש הקרוב הקטלוג המרשים והמפואר של המכירה הסינית שע"י "איחוד הצלה", והוא יופץ אי"ה בתפוצה רחבה בכל ריכוזי היהדות החרדית.

תמונה: יח"צ
תמונה: יח"צ



למען המשך קיום הפעילות החשובה של הצלת החיים בכל רחבי ישראל, עורכים בארגון 'מכירה סינית' משודרגת במיוחד, על מוצרים יקרי ערך לבית ולמשפחה, שיכללו השנה גם הפתעות מיוחדות.

"החזקת ארגון "איחוד הצלה" על 5,000 מתנדביו הפרוסים בכל רחבי הארץ ועומדים הכן להציל חיים בכל רגע ורגע סביב השעון, היא בעלות עשרות מיליוני שקלים בשנה" אומרים ב'איחוד הצלה', "העול הוא עצום, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם, ואין ספק כי המכירה הסינית השנתית של הארגון היא אבן דרך משמעותית ביכולת הפעילות, בהיותה מיזם ההגרלה הגדול ביותר במגזר החרדי הזוכה להדים רבים והיענות אדירה".

ב'איחוד הצלה' הוסיפו כי הם מייחלים להצלחת ה'מכירה הסינית' ובטוחים כי הציבור ישתתף בהמוניו גם השנה במיזם המשתלם והייחודי: "מדובר במכירה סינית שתשפיע על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצוה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה".

איחוד הצלה מכירה סינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד