י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ההסתה של גזית נגד החרדים - הוסרה מאתר התחנה

למרות החלטת בג"ץ שלא לאפשר הליך פלילי נגד גבי גזית - שהסית את מאזיניו נגד הציבור החרדי - החליטה התחנה להסיר את הדברים הפוגעניים מאתר האינטרנט

גבי גזית. צילום ארכיון
גבי גזית. צילום ארכיון

למרות החלטת בג"ץ כי אין לפתוח בחקירה נגד שדר הרדיו גבי גזית על דבריו המסיתים נגד הציבור החרדי שנאמרו בתוכניתו ברדיו, הסירה תחנת 103 מאתר האינטרנט את הקלטת מהתוכנית בה נאמרו הדברים.

כזכור, בחודש שעבר דן בג"ץ בעניין העתירה של משה שורק, סטודנט חרדי נגד השדר גבי גזית בעקבות דבריו שנאמרו בגנות הציבור החרדי. בפסיקתם קבעו השופטים כי דברים מעין אלה כלפי בני אנוש הינם בלתי ראויים, ואין להם מקום בשיח הציבורי ובשידור הציבורי אך לא חייב את המשטרה או את היועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגדו או נגד תחנת הרדיו בה הוא משדר.

למרות זאת, פנה העותר לתחנת הרדיו והסביר כי התנצלותו של גזית ושל תחנת הרדיו על הדברים שנאמרו לא מקבלים תוקף בעוד ההקלטה של הדברים עדיין נמצאים בתוך אתר האינטרנט הרשמי של התחנה.

"המשך שידור התוכנית שבנידון באתר האינטרנט מחד, עם ההתנצלות לכאורה של השדרן גבי גזית אינם עולים בכפיפה אחת, ולמעשה מעקרים את ההתנצלות ואף את החלטת "הרשות השנייה", הוא כתב במכתב מיוחד שנשלח לאייל פאר, מנכ"ל התחנה.

"לאור האמור לעיל ולאור הנסיבות אבקש להסיר שידור זה מאתר הרדיו, ולא לתת ביטוי לדברים קשים ובלתי ראויים שאין ביינם לבין המציאות דבר".

אתמול (ב) שיגר מנכ"ל התחנה מכתב חוזר בו הוא מודיע לשורק כי ההקלטה הוסרה מהאתר והוא מודה על הסבת תשומת הלב בעניין. "מקווים שתמשיך ליהנות מהתוכניות המגוונות של רדיו 103FM", כתב פאר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד