י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

החינוך הטהור: מנהלי הסמינרים הגיעו ללשכתו של הח"כ

לאור האתגרים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים בעת האחרונה, נפגשו נציגי הנהלת האיגוד עם חבר הכנסת גפני ודנו עמו בשורת נושאים בהם הם זקוקים לעזרתו

מנהלי הסמינרים במפגש. (באדיבות המצלם)
מנהלי הסמינרים במפגש. (באדיבות המצלם)



הנהלת איגוד הסמינרים נפגשה השבוע עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, במטרה לדון באתגרים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים בעת האחרונה, ובמטרה למצוא פתרונות למגוון קשיים תקציביים ובירוקרטיים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מנהלי הסמינרים הציגו את הקשיים עימם הם מתמודדים והעלו את המצוקות הקיימות בנושאים חינוכיים ותקציביים. כן ביקשו סיוע בכמה תחומים, במטרה לסייעם להצליח בתפקידם רב האחריות בחינוך בנות ישראל עפ"י דרך ישראל סבא בהנחייתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל.

גפני הבטיח לעמוד על המשמר לימין מנהלי הסמינרים ועודד את ראשי איגוד הסמינרים במלאכתם מלאכת הקודש, המחנכים את בנות ישראל בדרך ישראל סבא.

הפגישה נערכה בלשכתו שבמשרדי "דגל התורה" בבני ברק, כחלק משיתוף הפעולה והפגישות הנערכות כל העת בין "איגוד הסמינרים" למשה גפני, העומד לימין הסמינרים.

בפגישה השתתפו נציגי הנהלת איגוד הסמינרים; הרב שלמה וולף, הרב יחיאל מנדלזון, הרב עזריה הילדסהיימר, הרב יעקב ולצר, הרב משה ועקנין ומזכ"ל האיגוד הרב יצחק אוסטרליץ.











איגוד הסמינרים משה גפני החינוך הטהור דרך ישראל סבא דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד