י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לא רגוע בטלזסטון: מועמד שלישי לראשות

חבר המועצה הרב דב בקשט, הודיע על כוונתו להתמודד על ראשות המועצה של טלזסטון

הרב דב בקשט והרב אברהם רוזנטל
הרב דב בקשט והרב אברהם רוזנטל



בוקה ומבולקה ביישוב הקטן: חבר המועצה הרב דב בקשט המשמש כראש כולל - צפוי גם להתמודד על ראשות המועצה של טלזסטון, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

"בבחירות הקודמות היו חסרים לנו כ-70 קולות בלבד בכדי להכניס למועצה את הנציג הרביעי, כעת, לאחר קדנציה של פעילות ציבורית עניפה וסיוע למאות תושבי הקריה באמצעות 'הלשכה לשירות הציבור' של הסיעה, אנו סמוכים ובטוחים כי בע"ה נצליח לכבוש את ראשות המועצה ולקבל רוב במועצה", כך אמר השבוע חבר המועצה המקומית קרית יערים הרב דב בקשט בכנס פעילים של סיעת 'איחוד הקהילות למען טלזסטון' שהוא עומד בראשה, בו הכריז כי ישוב ויתמודד על ראשות המועצה בבחירות הקרובות.

כזכור, בבחירות שעברו הייתה סיעתו של בקשט 'הפתעת הבחירות' של היישוב, כשהצליחה להכניס למליאה 3 נציגים מתוך 9 המהווים שליש מחברי המועצה.

"מבין כל המועמדים המבקשים כיום להתמודד על ראשות המועצה, אנחנו היחידים שעמדנו בבחירות האחרונות למבחן הציבור כאן בקריה והוכחנו שעומד מאחרינו ציבור גדול מאד ומגוון ואין לי ספק שהפעם הוא אף יוסיף ויגדל בצורה משמעותית".

בהתייחסו לניסיון הצנחתו של שלמה קרלנשטיין, בן משפחתו של הרה"ג אריה שולמן, אמר בקשט, "אנחנו מקום קטן עם אתגרים מורכבים ולמי שיבוא מבחוץ זה יהיה בלתי אפשרי להתמודד איתם ולהידבר עם תושבי המקום".

לדבריו, "חז"ל לימדו אותנו ש"כשם שפרצופיהם אינם שווים כך דעותיהם אינם שוות" ויש לתת מקום בניהול הישוב למגוון הדעות הרחב של התושבים המתגוררים כאן".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בקשט שנמנה עם פעילי "דגל התורה" מיום היווסדה סיפר לפעילים שבימים אלו מנהלת הסיעה שיחות בנושא עם בכירי התנועה ועם קבוצות תושבים רבות ו"כיאה לישוב של בני תורה הכל נעשה תוך ציות מוחלט לגדולי ישראל ולרבנים מהישוב העומדים מאחורי הסיעה".
טלזסטון בחירות דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד