י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

תפסיקו להזדעזע מהמסית החילוני התורן • דעה

אם אלו ראשי המוסד שלכם – אלה הפותחים במסע נקמנות מכוער תוך גילוי מסוכן של סודות מדינה – את העונש שלכם כבר קיבלתם • העיתונאי אשר מדינה לא מזדעזע

תפסיקו להזדעזע מהמסית החילוני התורן • דעה



עוד בנושא:
הסתה • "ההתחרדות - סכנה גדולה יותר מאחמדינג'אד"
"חלקים מהשמאל הקיצוני פשוט איבדו את השפיות"
סערה בעקבות ההסתה • "להעמיד לדין את הלוי"
הלוי? אתם הסכנה הקיומית למדינת ישראל • תגובה הולמת

הם יושבים בחדרים סגורים ואפופי עשן ונחשפים לסודותיה הכמוסים של מדינת ישראל. הם נמצאים בצמתי ההכרעה החשובים ביותר ודעתם נשקלת היטב בידי הקברניטים. הם מתהלכים באריסטוקרטיות חשאית וגוררים אחריהם שובל של הילה בטחונית.

פשוטי עם כמונו, מביטים עליהם בהבזקים המעטים שפניהם נחשפות, מעיינים בפניהם הקפוצות והחתומות, ומהרהרים בשמץ של קנאה על המוח האנליטי שנפל בחלקם, ועל שיקול דעתם החד כתער המכריע גורלות של חיים ומוות.

עד לרגע בו הם פותחים את הפה. או אז מתחוורת האמת העלובה, שמאחורי הצל הגבוה והמרשים עומדים ננסים. בני אנוש קטנים, מלאים ביצרים ואינטריגות כאחד האדם. ה'בינה היתרה' המהוללת שנקשרה בשמם מתאדה באחת, ותחתיה מופיע הלך מחשבה תגרני, הנובע כולו מנקמנות אישית או מנסיון נואש לעורר תהילה אבודה.

חוט אחד עובר בקו ישר בין הדלפותיו המסוכנות של ראש המוסד היוצא מאיר דגן בנושא תקיפת הגרעין האיראני, לבין התבטאויותיו האומללות של ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי בדבר 'החרדים'. בשני המקרים, כמו במקרי 'לשעברים' נוספים, מדובר בקריאת מצוקה של אדם החווה צלילה חדה ממרום הפסגה אל תהומות הנשיה. דגן שכהונתו לא הוארכה מנסה לחזור לתודעה בצעדים מגושמים, תוך חבירה לגורמי תקשורת ממורמרים ונסיונות הפחדה פאתטיים. גם הלוי, המתעורר בכל בוקר בביתו המהודר והשומם שברמת אביב השכיל להבין, כי רק כותרת מהדהדת תחזיר אותו לרלוונטיות. ואת זה, יודע כל דרדק ישראלי, עושים הכי טוב על גבם של החרדים.

ואכן, עוד לא התייבשה הדיו מדברי הבלע שהשמיע בסוף השבוע, וכבר הוזמן כבוד, אמש כדי
לחזור שוב על דבריו, קבל עם ועולם. הנה, ברגע אחד, פרצופו הארכאי נחשף לרבבות צעירים, שעד כה אזכור שמו היה מעלה אצלם אסוציאציה של שם רחוב בירושלים. ותודה לחרדים.

קל מאד לגייס את טרמינולוגיית הזעזוע הנמצאת תדיר בצקלוננו, נגד המסית החילוני התורן. דווקא במקרה הזה, דומני כי הגישה הלעגנית יאה יותר. אם אלו ראשי המוסד שלכם, אם אלו 'אבירי החכמה' המפוארים שהצמחתם, אלה הפותחים במסע נקמנות מכוער תוך גילוי מסוכן של סודות מדינה, ואלה הרואים בשומרי הגחלת וממשיכי המסורת היהודית איום גדול יותר מפצצה גרעינית – שמחו איתם.

את העונש שלכם כבר קיבלתם.

המאמר פורסם הבוקר בעיתון 'המבשר'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד