י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בזכות הצניעות: מעצבת חרדית זכתה בפרס

מעצבת האופנה החרדית רבקה דויטש שוורץ, זכתה בשבוע שעבר בפרס יוקרתי שיאפשר לה להמשיך ולפתח את המבחר העומד לרשותן של המתלבשות בצניעות

צילום:pixabay
צילום:pixabay





לרבקה דויטש איצקוביץ אין גבולות באופנה. הצעירה בת ה-23 הפכה לקרירה את הרצון שלה לעזור לנשים חרדיות ודתיות למצוא בגדים מותאמים למגבלות הצניעות. עם מיזם של בוטיקים לבגדים צנועים היא נצחה לאחרונה בתחרות העסקית לפיתוח תכניות עסקיות בקווינס שבניו יורק.

"אני חושבת שהרבה מהאופנה הצנועה בעולם היא קצת זועפת אבל היא ממש לא חייבת להיות כזו", אמרה דויטש איצקוביץ לאתר am new york.

דויטש איצקוביץ שהייתה אחת מהמנצחות בתחרות השנתית, החלה לתפור בגיל צעיר, התמקצעה בתחום ואף הוציאה תואר בטקסטיל ואופנה.

את המיזם שלה היא החלה עם התאמת בגדים שנקנו בחנויות הרגילות לנשים החרדיות. היא סגרה מחשופים, טיפלה בשרוולים וסידרה חצאיות: "הארכתי חצאיות והוספתי שרוולים", סיפרה דויטש איצקוביץ, המתגוררת בקיו גרדנס היל שבארצות הברית, "ואז התחלתי לתפור שמלות בהתאמה אישית".

בתוך זמן קצר התפתח המיזם ורבקה פתחה חנויות בוטיק בניו יורק ולאחר מכן גם בפילדפיה. היא מתכננת להרחיב את המיזם ולפתוח חנויות גם בלוס אנג'לס וקליבלנד.

הבגדים לא מתאימים רק לנשים חרדיות ודתיות, גם נשים נוצריות או מוסלמיות שצניעותן חשובה להן הן לקוחות החנות.

האתר am new york מדווח כי בעקבות הניצחון בתחרות תקבל דויטש איצקוביץ עשרת אלפים דולרים שאותם היא מתכננת להשקיע בהגדלת המבחר בחנויות הרשת: "היו לי רעיונות לעוד 15 שמלות, אך הרעיונות לא יכלו לבוא לידי ביטוי כי לא היה לי מספיק כסף להשקיע".
עיצוב אופנה רבקה דויטש איצקוביץ פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד