י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגולשים הסיתו לרצח חרדים ושאלו "איפה היטלר" ו"איפה הטילים"

בליל ל"ג בעומר אמש העביר אתר החדשות 'ynet' שידור חי מההדלקה הראשונה של הרבי מבאיאן בהר מירון, מי שנכנס לכתבה במהלך השעות האחרונות נחשף לכמות של רעל, שנאה והסתה חמורה עד כדי קריאה לרצח חרדים • מהאתר נמסר: "מחקנו"

ההסתה ברשת. ברקע: הרבי מבאיאן בהדלקה אמש. צילום: פלאש 90
ההסתה ברשת. ברקע: הרבי מבאיאן בהדלקה אמש. צילום: פלאש 90



הסתה פרועה נגד המגזר החרדי: המדורה נדלקה והגולשים שאלו "איפה היטלר" ו"איפה הטילים". בעוד רבבות עמך בית ישראל חוגגים במירון את הילולת הרשב"י, ועשרות אלפים נוספים חוגגים בשאר חלקי הארץ, באתרי החדשות - טוקבקים מסיתים לרצח החוגגים, ומאחלים שאיראן והחיזבאללה ישגרו על ראשם טילים.

אתר החדשות Ynet העלה כתבה על הילולת הרשב"י במירון. הכתבה עלתה לפני כ-10 שעות, והגולשים קיבלו שם סקירה כללית על מהות החג, ודיווח על האדמו"ר מבאיאן שהדליק את המדורה המרכזית.

אלא, שהתגובות על הכתבה - שאושרו לפרסום עברו כל גבול. מקריאות לרצח המגזר החרדי והחוגגים במירון, ועד קריאות להיטלר לחזור ולסיים את העבודה, בקשות לטילים מאיראן על החוגגים, קללות איומות נגד האדמו"ר ונגד החוגגים.

התגובות שחלקן הגדול לא ראוי לעלות ב'בחדרי חרדים', פורסמו באתר ynet ללא כל סינון. וכי ישנן כ-150 תגובות כשמעל 50 אחוז מהן - עמוסות בהסתה לרצח חרדים בצורה גלויה.

בעקבות פניית 'בחדרי חרדים' לאתר ynet, נמסר כי "עוד לפני הפניה של 'בחדרי חרדים', אנשי האתר החלו לעבור על התגובות ולמחוק את כל התגובות המסיתות, ynet מתנצלים אם מישהו נפגע".

יצוין, כי נכון לשעת עליית הכתבה ב'בחדרי חרדים' ולאחר שליחת התגובה מטעם האתר, חלק מהתגובות המסיתות עדיין מופיעות.

חלק מהתגובות החמורות באתר



הסתה לרצח לג בעומר YNET טוקבקים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 88 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד