י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

5 דברים שצריך לדעת על בניה פרטית

רותם אבישר, מנכ"ל "אבישר ייזום בניה והנדסה בע"מ, נותן לכם את חמשת העקרונות לבניה פרטית מוצלחת

5 דברים שצריך לדעת על בניה פרטית
ערוץ הבית





בנייה פרטית יכולה להיות דבר מורכב, ודורשת תיאום בין עשרות גורמים.
רותם אבישר מנכ"ל "אבישר ייזום ובניה בע"מ" מגיע לערוץ הבית, כדי לחשוף בפניכם את חמשת הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך הבנייה:

1. הדבר הראשון והכי חשוב, סבלנות.
בניית בית או לחלופין פרויקט בנייה, הינו דבר מורכב הלוקח זמן. חשוב לדעת שקבלן טוב לא עובד בניחושים, אלא נותן לכם הערכת זמן אמיתית עד לסיום הפרויקט.

2. חשוב לקבוע מראש מהי מסגרת התקציב שלכם. חלקו את ההוצאות בחוכמה, הצמדו לתוכנית העבודה ואל תתפתו לשינויים של הרגע האחרון. קחו לפחות 25% תוספת להערכת הבנייה.

3. חשוב להיות חסכנים, אבל בניהול הפרויקט של חייכם, הכרחי לרכוש את שירותיו של מנהל פרויקט טוב וחברת בנייה טובה. זה בדיוק ההבדל בין פרויקט לבין חלום בלהות.

4. אתם לא צריכים להבין בבניה, אינסטלציה, חשמל, תשתיות ריצוף ובירוקרטיה. אתם רק צריכים לדעת לבחור את חברת הבנייה המקצועית שיודעת לתקשר עם כלל הגורמים בשטח.

5. זה לא חייב להיות קשה, תכנון נכון והכנה נכונה של השטח יכולים להפוך את החוויה למיוחדת ומרוממת, כמו בסוף תהליך הבנייה כך מההתחלה, הכי חשוב- שתרגישו בבית.

לפניות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם רותם אבישר, מנכ"ל "אבישר ייזום ובניה בע"מ" בטלפון: 0723952819 או מלאו את פרטיכם מטה:

ערוץ הבית נדל''ן בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד