י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרסום ראשון: הטריד את סגן השר פרוש ב-150 שיחות - ונעצר

תושב מודיעין עילית נעצר והודה כי הטריד בשיחות טלפון את סגן השר פרוש • בשל טעות, נקבע כי מעצר הבית שלו יהיה בעיר מגוריו של פרוש • לאחר פרסום הטעות ב'בחדרי', כתובת מעצר הבית של החשוד בהטרדה שונתה מירושלים לבית שמש

פרוש במליאת הכנסת. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
פרוש במליאת הכנסת. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



סגן שר החינוך מאיר פרוש, דיווח למשטרה כי באחד הימים האחרונים, אדם התקשר אליו כ-150 שיחות טלפון, דבר שכמובן הפך למטרד.

במשטרת ישראל פתחו בחקירה, ומהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי אתמול (רביעי) חוקרי משטרת בנימין עצרו בן 39 תושב מודיעין עילית, החשד כי הוא זה שצלצל והטריד אם חבר הכנסת וסגן שר החינוך מאיר פרוש.

בשעות הצהרים (חמישי) הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם נציג היחידה החוקרת ביקש לשחררו בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה של 180 מטר מסגן השר פרוש, מעצר בית, הפקדה וערבויות.

פרקליטו של החשוד, עו"ד רועי פוליטי, אמר ל'בחדרי' כי החשוד הודה במעשים, ולאחר מעצרו הביע צער ואף התנצל, "הוא הבין שלא עושים דבר כזה". יחד עם זאת, אמר כי בניגוד לחשדות של המשטרה, כי מדובר בהטרדות ואיומים, "הטרדות אלה לא חרגו מצלצול טלפון, מעולם לא נוצרה שיחה". בעקבות כך, הסכים לתנאים המגבילים שהמשטרה ביקשה.

המשטרה ביקשה כי מעצר הבית לא יהיה בעיר מגוריו של החשוד, מודיעין עילית "שכן סגן השר פורש גר שם", וזאת ככל הנראה בשל טעות במידע. למרבה ההפתעה, מעצר הבית נקבע בשכונת רמת שלמה - בירושלים - עיר מגוריו של סגן השר פרוש.

השופטת חוי טוקר מבית משפט השלום בירושלים שחררה את החשוד לחמישה ימי מעצר בית - בירושלים, כאשר במהלכן יוכל לצאת לתפילות. נאסר עליו ליצור קשר ישיר או עקיף עם סגן השר פרוש ובני משפחתו למשך 180 יום. בנוסף יצטרך להפקיד 1,500 ש"ח, ערבות אישית וצד ג', כל אחד מהם בסך 5,000 ש"ח.

לאחר פרסום הטעות ב'בחדרי', כתובת מעצר הבית של החשוד בהטרדה שונתה מירושלים לבית שמש.

בינואר 2017, חשפנו ב'בחדרי חרדים' כי סגן השר מאיר פרוש ובנו ישראל, ראש העיר אלעד, הותקפו בליל שבת באלימות בשכונת זיכרון משה בי-ם על ידי סיקריקים. המשטרה פתחה בחקירה. פחות מיממה לאחר מכן, משטרת ירושלים עצרה את החשוד בתקיפה - במהלך הפגנה סמוך ללשכת הגיוס בירושלים.

תיעוד תקיפת פרוש כפי שפורסם בחדשות 2

בחיפוש שבוצע בכיסיו של החשוד, נמצאו מספר אישורים פסיכיאטריים שעל פי החשד יועדו לחלוקה למועמדים לגיוס על מנת להציגם כדי לקבל פטור מגיוס לצה"ל. בנוסף, נתפס צ'ק שיועד לכאורה לתשלום לפסיכיאטר. לאחר ששהה במעצר 15 ימים, שוחרר בתנאים מגבילים.
מאיר פרוש שיחות הטרדה מודיעין עילית משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד