י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הלילה בחצות: הגרלת בונוס חינם בין כל משתתפי המכירה הסינית שע"י 'איחוד הצלה'

למצטרפים עד הלילה בחצות למכירה להשתתף בהגרלה נוספת ומיוחדת: הגרלת 'מהר לפני שיגמר'

לוגו המכירה הסינית
לוגו המכירה הסינית



הזריזות חיונית היא להצלת חיים, והזריזות כעת משתלמת גם לכם: במסגרת פרויקט המכירה הסינית שע"י 'איחוד הצלה', יזכו הממהרים להצטרף עד הלילה בחצות למכירה להשתתף בהגרלה נוספת מיוחדת: הגרלת 'מהר לפני שיגמר'.

הזריזין המקדימין למצוות, שיקדימו ליטול חלק במפעל הצלת החיים וירכשו כרטיסי השתתפות למכירה הסינית עד ליום ראשון הקרוב, ישתתפו בנוסף למכירה הרגילה, גם בהגרלת ענק נושאת פרסים יקרי ערך, ביניהם פאת קאסטם יוקרתית בשווי של 10,000 ₪, 350 שעות של רכב לכל שימוש ו-2,000 ק"מ כולל דלק מחברת 'סיטי קאר', 1,000 ₪ לקניה ברשת 'שהחינו'.

בהנהלת 'איחוד הצלה' מסבירים, כי הגרלת 'מהר לפני שיגמר' היא חלק בלתי נפרד מהקונספט המלווה את הפרויקט כולו, פרויקט רחב היקף למען פעילות הקודש של הצלת חיי אדם ע"י מתנדבי 'איחוד הצלה' בכל רחבי הארץ. הפרויקט יצא לדרך לאור קריאת גדולי ישראל שליט"א בנושא חשוב וחיוני כל כך, כאשר אחת ממטרותיו העיקריות של פרויקט המכירה הסינית.

יצוין כי למכירה הסינית שותפים חברות מכבי שירותי בריאות שנתנה את החסות הראשית, ביג ליס רכבים, אינסייד ואורכיד מטבחים.

המבצע הארצי של המכירה הסינית ע"י ארגון 'איחוד הצלה', כבר צובר תאוצה בכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ. לאחר חלוקת המגזים הייחודי והמפואר של המכירה, מכריזים ב'איחוד הצלה' על פרויקט 'החידון היומי', שייצא לדרך ויימשך עד לסגירת ההרשמה למכירה, ביום שלישי א' סיון.

החידון המהנה נערך ללא עלות, ובו עונים המשתתפים על חידות ומשתתפים בהגרלה יומית. ההשתתפות בחידון מתבצעת ע"י חיוג למספר המיועד המופיע במגזין המכירה שחולק בתיבות הדואר, ועונים על שאלות שתשובותיהן מופיעות בין דפי המגזין.

בהנהלת 'איחוד הצלה' מציינים כי "מדובר ביעד כביר שעלותו עשרות מילוני שקלים בשנה. ההשקעה היא עצומה, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ביעד זה למען הצלת חיי אדם. הזריזות והמהירות היא חיונית להצלת חיים ואותה חרטנו על דגלנו. זאת הסיבה שאנו משלבים בפרויקט הייחודי של המכירה הסינית.

מוקד המכירה הסינית פועל ברציפות עד ליום ההגרלה שתיערך ביום שלישי א' סיון בטל'-5935*



איחוד הצלה הגרלת בונוס מכירה סינית החידון היומי מהר לפני שיגמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד