י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אגד בתום מבצע ל"ג בעומר: "שיתוף הפעולה ההדוק בין כל גורמי התחבורה הוכיח עצמו"

אגד ביצע במהלך מבצע לג בעומר כ-3,000 נסיעות למירון וממנה. שרות אגד למירון ניתנו לנוסעים מירושלים, בני ברק ואשדוד. "אגד על כל זרועותיו נרתם להצלחת מערך ההיסעים הגדול ביותר במהלך השנה והעמיד את כל ניסיונו לטובת המבצע", אמר אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד. אגד הפעיל את מערך ההיסעים הגדול כקבלני משנה של חב' נתיבי אקספרס. טרמינל 1 צהוב במירון היה מתחם אגד ובו התבצעה הורדת והעלאת נוסעים בשיטת מתמלא ויוצא, בשני הכיוונים. בנקודות המכירה המוקדמת שהפעיל אגד נמכרו כ-55,000 כרטיסי נסיעה.

צלם:הדס פרוש, פלאש 90
צלם:הדס פרוש, פלאש 90



בירושלים יצאו הנסיעות הישירות למירון מ-9 מוקדי יציאה ברחבי העיר, כולל בשכונות החרדיות הר נוף, בית וגן, רמת שלמה, רמות ונווה יעקב – קמניץ. בבני ברק ממנה יצאו כ-350 נסיעות פעלו שני מוקדי יציאה – האחד ברחוב חזון איש פינת עזרא (ליד בית העלמין) והשני ברחוב אהרונוביץ פינת השלושה. באשדוד יצאו 150 נסיעות ממוקד היציאה שמוקם ברח' הרב לוין. כל אוטובוסי אגד למירון ביצעו חניית התרעננות בצומת מגידו. בחניון הועמדו לשרות הנוסעים והנהגים כל הדרוש לחניית ביניים והתרעננות. בנסיעות חזרה ממירון נרשם מספר רב יותר של נוסעים באגד מאשר בדרך למירון. באגד מסבירים, כי נוסעים רבים הגיעו למירון בכוחות עצמם ואילו חזרה העדיפו לעשות דרכם בתחבורה המסודרת של אגד.

במתחם אגד במירון פעל חפ"ק מיוחד בראשותם של יקי כהן מנהל אשכול מטרופולין חיפה ואמיר אליהו מנהל אשכול בינעירוני צפון.

עמיר קינן מנהל אגף תחבורה ציבורית וסגנו ארז לבחר ציינו את שיתוף הפעולה ההדוק בין כל הגורמים שעיצבו את סדרי התחבורה – משרד התחבורה, משטרת התנועה וחברות התחבורה הציבורית. ההערכות המוקדמת, ההיכרות עם השטח ותהליך הפקת הלקחים – כל אלה הוכיחו עצמם ותרמו להפעלת התחבורה הציבורית ללא דופי לטובת ציבור המשתתפים בהילולא במירון.

אגב ל''ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד