י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מה גרם לתמונה הזו להיות תמונת השנה?

העיתונאי משה ויסברג, כתב החצרות של אתר הבית פרסם הבוקר תמונה של שני אדמו"רים. מה גרם לה להפוך לויראלית?

מה גרם לתמונה הזו להיות תמונת השנה?
פ

 


העיתונאי משה ויסברג, כתב החצרות של אתר הבית 'בחדרי חרדים', צייץ הבוקר ציוץ בחשבון הטוויטר שלו המכיל תיעוד שבו נראים ‏האחים האדמו"רים מספינקא-גני גד וספינקא-רמת אהרן במפגש פתע ברחוב השומר בבני ברק, ללא גבאים ושמשים.

ויסברג כהרגלו חשב שהציוץ יצטרף לעשרות הציוצים השיגרתיים שלו על אדמו"רים ורבנים, אלא שלא כך היה הדבר.

עיתונאים, אנשי תקשורת וגולשים שיתפו מחדש את הציוץ הנ"ל והתלוצצו "מדובר בדרמה", "האירוע של השנה", כתבו הגולשים. ובתוך זמן קצר, הציוץ הפך להומוריסטי והרשת געשה.

עקיבא נוביק מ'ערוץ 10' כתב: ‏"בזמן שעסקתם בשטויות כמו טראמפ ואיראן", אבישי עברי מהתאגיד כתב: "‏‎ציוץ השנה שלי", חיים לוינסון מ'הארץ' כתב: "הציוץ הכי טוב של תשע"ח"

יועצת התקשורת שושי שטוב‏ כתבה: "‎חשוב גם לציין למי שאינו בקיא, שרמת אהרון וגני גד נמצאים במרחק רב, מה שהופך את המפגש למפתיע ממש! והצניעות שלהם להסתובב רגלית ובלי משב"קים בכלל מעוררת השתאות". אחד הגולשים הוטיף, "‏‎לאן זה עוד יתרחב?הנכדים שלהם יהיו האדמו"ר מספינקא רחוב השומר 18 קומה 2 דירה 3 והאדמו"ר מקומה 4 דירה 8?".

ואם לא די בכך - צילום מסך של הציוץ והתגובות רצו ב-WhatsApp ועוררו שיח רב.

ויסברג נחשב לאחד העיתנואים החרדים הפופולרים בטוויטר בארץ ובחו"ל, הוא מחזיק כיום בלמעלה מ-22,000 אלף עוקבים. הוא מצייץ בעיקר על המאחורי הקלעים בעולם האדמו"רים והרבנים.

אדמור עיתונאי בחדרי חרדים טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד