י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מינוי חדש: דומיניסיני תכהן כיו"ר 'הדסה'

מנכלי"ת הביטוח הלאומי נבחרה על ידי מועצת המנהלים להחליף את יוסי רוזן בתפקיד יו"ר המרכז הרפואי הדסה • "זהו כבוד להיבחר על-ידי חבריי להנהיג את מועצת המנהלים"

בית החולים הדסה עין כרם. צילום: פלאש 90
בית החולים הדסה עין כרם. צילום: פלאש 90

מועצת המנהלים של המרכז הרפואי הדסה בירושלים בחרה את מנכ"ל הביטוח הלאומי - אסתר דומיניסיני לכהן בתפקיד היו"ר.

דומיניסיני תחליף את היו"ר הקודם יוסי רוזן אשר ביקש להשתחרר מהתפקיד בו כיהן במהלך השנה וחצי האחרונות, עם זאת רוזן ימשיך לכהן כחבר במועצת המנהלים.

לדומיניסיני רקורד עשיר של עשיה ציבורית (כיהנה בעבר כמנכלי"ת שירות התעסוקה וזכתה לדרגת ניצב במשטרת ישראל), והיא מכהנת כחברה במועצת המנהלים של הדסה מזה כשנה וחצי. לדומיניסיני תואר ראשון בחינוך ובסוציולוגיה ותואר שני בקרימינולוגיה.

"זכיתי לעבוד במשך שנים רבות בתפקידים ממלכתיים, ורכשתי ניסיון רב והיכרות עמוקה עם המערכת הממשלתית בכלל, ומשרד הבריאות בפרט", אמרה דומיניסיני, "זהו כבוד להיבחר על-ידי חבריי להנהיג את מועצת המנהלים של הדסה. אפעל יחד עם חברי למועצת המנהלים, הנהלת הדסה והמנכ"ל החדש, פרופ' אהוד קוקיה, העובדים המסורים של בתי החולים של הדסה ואלפי נשות הדסה כדי להזניק את הדסה אל המאה השניה בתולדותיה".

"אנו מודים ליוסי רוזן על מנהיגותו ועל נכונותו להמשיך לכהן כחבר במועצת המנהלים", אמרה מרסי נתן נשיאת ארגון נשות הדסה באמריקה. "אנו מקדמים בברכה את אסתר דומיניסיני ומעריכות מאוד את הדרך בה היא ויוסי רוזן פועלים יחד להעברה מסודרת של התפקיד".

"בהתקרבנו לפתיחתו של מגדל האשפוז החדש על-שם שרה ווטסמן דוידסון, וחגיגות ציון מאה שנים לארגון נשות הדסה, נשמח להוסיף את תרומתה האיכותית, כאשר בתי החולים שלנו ממשיכים לקיים טיפול רפואי ומחקר רפואי ברמה עולמית", הוסיפה נתן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד