י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אחסון תכולת דירה, איפה הכי כדאי?

מה הכי מצחיק? שהיה לי מחסן ליד הבית ונסעתי כל כך רחוק בלי לבדוק, אז הכי קל לתת לאצבעות להקליד בגוגל את שם העיר שבה אתם גרים ואת השירות שאתם צריכים, כמו "אחסון דירה באשדוד" ופשוט לבחור את המחסן הכי קרוב לבית. אבל לפעמים שווה באמת לנסוע 10 דקות יותר בשביל מקום נקי ובטוח לאחסון תכולת הדירה גם אם זה לא מתחת לאף. אז איפה באמת הכי כדאי לי לאחסן?

תמונה: pixabay
תמונה: pixabay

 


קודם כל, מקום טוב זה מקום נקי

עבדתם כל כך קשה לקנות את כל הדברים ובסוף בשביל חיסכון של כמה שקלים יהיה לכם נזקי חום או עכברים מי בכלל עושה טעות כזו, מקום מלוכלך באבק עובש או צואת חרקים ומכרסמים זה אולי הסיוט הכי גדול בתחום אחסון תכולת דירה.

סיור מקדים במחסנים להשכרה אמור לגלות לכם אם כדאי להביא את הדברים למקום או לא, אל תתעצלו גם אם אתם נגשים לחברת האחסנה אל תסתפקו בלומר שלום ולשבת במזגן במשרד, סורו והביטו במסדרון ובשניים-שלושה חדרים ריקים, תראו אם זה נקי, אם זה סגור הרמטי, הפעילו גם את חוש הריח, שאין תחושה של עובש או משהו שלא הייתם רוצים לקחת צ'אנס.

כסף לא צומח על העצים. איפה הכי משתלם?

מחסן זול זה מחסן שמשכיר לכם שטח או חדר לדברים שלכם במחיר נמוך יותר מהמתחרים, לפעמים המחיר ששומעים באוזניים לא יהיה זהה למה שתשלמו בפועל, איך תוודאו שהמחיר הוא אכן זול יותר מהמתחרים? תבדקו כמה דברים לפני שמשתכנעים סופית:

1.המחיר כולל ה-כ-ל (מע"מ, תוספות, ביטוח, ואחריות) לא ייתכן שיוסיפו לכם פתאום כל מיני תוספות שלא שמעתם עליהם כמו דמי ניהול, פתיחת תיק, ערבון או כל דבר דומה.

2.המחיר לאחסון דירה חייב להיות מדויק ולא בערך, מה הכוונה? בגלל שהמחיר יחסי לכמות שמביאים אתם זכאים לתמחור הוגן עם טבלת מחירים לפי הנפח כמה עולה כל קוב (מטר מעוקב) לכל חודש, כך תוכלו לוודא שהמחיר יהיה מדויק ואי אפשר יהיה "למרוח" או "לעגל" את השכירות כלפי מעלה.

3.האם המחיר מתייחס לשכירות כללית בשטח פתוח בהאנגר, לאחסנה במכולה, למקום שמירת חפצים במשותף או למחסן פרטי משלכם נעול וסגור עם ביטוח ואחריות מלאה על הדברים האישיים שלכם.

בדקו שהמקום שמור ובטוח כמו שצריך

מה אתם צריכים? מקום זמני שישמור לכם על הדברים, מה הכי חשוב לכם? להוציא את הדברים בשלום בסוף התקופה. פשוט, הגיוני ומתבקש. ובכל זאת, מסתבר שההיגיון שלכם לא תמיד מייצג את המציאות...

בואו נגיד שלהיות נחמד בטלפון ולשכנע אתכם לאחסן זה כל חברה צריכה לעשות ואכן אנו יוצאים מנקודת הנחה שתקבלו שירות נעים ויעיל, אבל עם כל הכבוד, ויש כבוד, גם אתם צריכים להתאמץ קצת, במה? בזה שתקפצו למחסן ותראו באיזה תנאים אתם הולכים לאחסן את תכולת הדירה שלכםומאיזה סוג מבנה עשויים המחסנים, שימו לב בעיקר לתקרה:

אם גג המבנה עשוי פיברגלס, איסקוריט, פח מגולוון, בידודית או חלילה מאסבסט, כמו בדרך כלל המחסנים במושבים ובקיבוצים שנמצאים מחוץ לעיר, התקרה לא תוכל להגן על הרהיטים, התמונות ומכשירי החשמל שלכם מפני הטמפרטורה הגבוהה בקיץ וסביר מאוד שהתכולה שלכם תינזק במיוחד הדברים שרגישים לחום כמו הדברים הדיגיטליים וכו'

ברם, אם גג המבנה עשוי בטון, תוכלו לישון בשקט כאשר כל תכולת הדירה, גם אם הם יהיו הדברים הרגישים ביותר לחום כגון מסכי מחשב וטלוויזיות או קלטות ותמונות אלבום ישנות ישמרו ללא פגע וללא שום נזק.

כל זאת בנוסף כמובן להמצאות כל בקרת והגנת המקום מפני פריצה לפי דרישות כל חברות בביטוח ממנעולים ועד גלאי עשן ונפח בכל אמצעי המיגון הקיימים בענף.

אחסון דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד