י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ממשיך להפתיע: ליפא עשה עוד צעד חדש בחייו

הזמר ליפא שמלצר ממשיך בסדרת הצעדים המפתיעים בחייו, וכעת הוא מציג סיום לימודי התואר באוניברסיטת קולומביה בארה"ב: "אין לי מילים להביע את רגשותיי. אני לא רוצה לבכות", אומר שמלצר בסרטון שפרסם • צפו

ממשיך להפתיע: ליפא עשה עוד צעד חדש בחייו



הזמר הססגוני ליפא שמלצר לא מפסיק להפתיע: אחרי מספר שנים של לימודים באוניברסיטת קולומביה בארצות הברית, סיים שמלצר את לימודיו בסוף השבוע שעבר. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

זהו עוד צעד משמעותי בחייו של שמלצר, שגדל כחסיד ממן המניין בחסידות 'סקוורא' השמרנית, ובשנים האחרונות ביצע לא מעט מהלכים מפתיעים.

"אני מרוגש מאוד, יש לי דמעות בעיניים", אמר ליפא לחבריו ביום שישי האחרון. "כשאני מסתכל אחורה ורואה את המסלול הארוך והמפרך שעברתי אני יודע שאין דבר העומד בפני הרצון".

ביום חמישי האחרון הפיץ ליפא וידאו נוסף בסדרת הסרטונים שלו "שני וחמישי", כאשר הפעם הוא מצטלם על רקע האוניברסיטה, בה סיים זה עתה את לימודי התואר באומנות וכתיבה.



בסרטון שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה שמלצר אומר: "לפעמים אין לך מילים, ואתה רק צריך להקליט את הרגשות שלך. אבל את הרגשות הפנימיים, איך אפשר? אני לא יודע כיצד להביע את הרגשות שלי. בדרך כלל אני יודע להביע את עצמי, אבל עכשיו אני מרגיש שזה יהיה רק מילים, מן השפה ולחוץ".

ליפא ממשיך: "בכל מקרה, נראה שאתם מחכים לאיזה שהוא מסר, אבל היום אני לא הולך לומר כלום. אני רק רוצה לומר - סיימתי ממש עכשיו את הבחינה האחרונה במסע הארוך של לימודי התואר BA, כאן, באוניברסיטת קולומביה".

"כנראה שאמשיך לעשות דברים נוספים, אראה בהמשך, אבל זה לא ישתווה לרמה של הדבר הזה - זמן ארוך במהלכו למדתי בכיתה עם מגוון אנשים, צעירים ומבוגרים, כדי להגיע ל'ישיבה גדולה', למצב של 'בשלות'.

"אני לא רוצה לבכות", אומר שמלצר בהתרגשות. "וואו! ממש עכשיו סיימתי את הבחינה האחרונה. זה מטורף. להיכן פניי מיועדות מכאן? אני לא רוצה 'למרוח' את ההודעה הזו, כי היא אמיתית וכנה. הדבר הזה מעצים את ה'איי קיו'.

מטעמו של שמלצר נמסר ל'בחדרי חרדים': עכשיו מן הסתם הוא יוכל להתפנות לפרויקטים שהוא התחיל בהם, כמו 'לוקאליפאלייף', ואלבום נוסף של ניגונים 'לעילא ולעילא', בסגנון אותנטי כפי שאבא שלו אהב. בכלל, ליפא יופיע יותר בתקופה הקרובה ויחזור לקדמת הבמה ולעיסוקו במוזיקה, שדי נזנח בתקופת הלימודים", נמסר.
לפא שמלצר אוניברסיטת קולומביה תואר מונסי זמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד