י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קול חי מיוזיק פסלו את השיר של יעקב שוואקי

לזה גם הזמר יעקב שוואקי לא ציפה: שירו החדש 'אלף בית גימל', לא יושמע בתחנת 'קול חי מיוזיק', לאחר שוועדת ה'פלייליסט' החליטה כי השיר אינו עונה על ההגדרה 'להיט' • מפתיע

קול חי מיוזיק פסלו את השיר של יעקב שוואקי





תחנת 'קול חי מיוזיק' מבית תחנת רדיו 'קול חי' הוותיקה, החליטה לאחרונה שלא להשמיע את שירו החדש של הזמר יעקב שוואקי "אלף בית גימל".

השיר אלף בית גימל יצא לפני כעשרה ימים, לכבוד ובהשראת שלום מרדכי רובשקין, האסיר החב"די שהשתחרר אחרי תקופת מאסר ממושכת.

'קול חי מיוזיק' היא תחנת המוזיקה החסידית הראשונה ברדיו (המשודרת בתדר 102.5 FM בשעות 7:00-19:00) ומנהליה מעידים כי היא הולכת בדרכי תחנת המוזיקה הישראלית 'גלגל"צ'. בתחנת 'קול חי מי מוזיק' הקימו וועדת פלייליסט שתקבע מי יושמע ברדיו, וכאמור - יעקב שוואקי נפסל.

הסיגל החדש של יעקב שוואקי - 'אלף בית גימל'

שידורי 'קול חי מיוזיק' ברדיו החלו מחנוכה כשידורי הרצה, ולאחר עבודת גיבוש מעמיקה, לקראת הקיץ מציגים בתחנה קונספט של תחנת להיטים, כפי שמקובל בתחנות המוזיקה הגדולות בעולם.

בוועדה חברים ישראל שלמה אזולאי מנהל קול חי מיוזיק, יעקב בלוך עורך המוסיקה, אפרים קמיסר, אלעד כהן, מני גירא שורץ, ישראל לובין, ושלוש דמויות מפורסמות מעולם המוזיקה החתונות והאירועים.



החברים מתכנסים כל שבוע, מעלים לדיון שירים ומחליטים מה יזכה להכנס לרשימת הרדיו, ומה לא, כאשר המדד היחיד הוא - מה עונה על ההגדרה 'להיט'. כאמור, כבר בשבועות הראשונים חוללה הועדה דרמה כשפסלה את הסינגל החדש של שוואקי.

כעת ניתן לראות האם ייפסלו שירים נוספים מהשמעה, ומה יהיו התגובות בתעשיית המוזיקה בפרט ובציבור בכלל. ימים יגידו.
יעקב שוואקי פלייליסט קול חי מיוזיק אבי רוזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד