ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

אברהם פריד: "סירבתי לבקשת שגרירות ארה"ב"

אמש הופיע הזמר אברהם פריד בנהלל, ובין שיר לשיר אמר לקהל: "עם ישראל כולו מתרגש מהעברת השגרירות לירושלים. הוזמנתי לבצע את 'שהחיינו' בטקס החגיגי, אך נאלצת לסרב. לא יודע מי התקשר - אולי קושניר או איוונקה" • צפו

אברהם פריד: "סירבתי לבקשת שגרירות ארה"ב"
פלאש 90



הזמר אברהם פריד קיים אמש (שני) הופעת ענק בנהלל שבצפון, שם ביצע ממיטב שיריו. "ברוכים הבאים, נהלל", קידם הזמר הוותיק את מעריציו. "על המודעה ראיתי שכתוב 'מירושלים לעמק יזרעאל', וזו בדיוק הדרך שעשיתי לפנות בוקר, ישר מהשמחה הגדולה בירושלים, אתמול בלילה".

"חגגנו יובל ועוד שנה אחת לניסים הגדולים שעשה לנו הקב"ה בעיר הקודש, המשיך פריד. "ונס גדול קרה גם לפני כמה שעות, כשחנכו את השגרירות האמריקאית בירושלים", הקהל הריע ממושכות.

"אני חייב לומר שהייתי בארץ הרבה פעמים ברוך השם, אבל השמחה וההיסטוריה שמרגישים באוויר בכל מקום בארץ, זה דבר שאי אפשר לתאר אותו לאחים שלי באמריקה, זה לא הולך. הייתי פה, הרגשתי את זה, חייתי את זה, ואני מרגיש שרואים פה ניסים וחסדי השם גלויים. שיימשך ככה - לראות ניסים גלויים וחסדים טובים לעצם ישראל".

בשלב זה עובר פריד לפיקנטריה. "לפני כמה ימים פנו אלי האמרגנים של האירוע (של פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים ק.ה.צ.), וביקשו שאשיר באירוע בשגרירות את ברכת 'שהחיינו'. יובל סטופל קיבל טלפון מהצד האמריקאי. מעניין, מי מכיר אותו? אולי קושניר, או איוונקה? איך וויס נישט. לא חשוב".

"אמרתי להם שהייתי מאד רוצה לבוא, אבל יש מקום שנקרא נהלל, שם אני אופיע, והגעתי לכאן לפנות בוקר. אני כל כך שמח להיות איתכם כאן", חתם הזמר הוותיק.

כך זה נראה:

אברהם פריד נהלל הופעה שגרירות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד