י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

התפתחות חדשה בפרשת דרעי? בעל שררה נחקר הבוקר

האם זו התפתחות חדשה בתיק דרעי? לאחר שבחודש שעבר נחקר דרעי בפעם התשיעית ועל פי הדיווח, היתה זו חקירתו האחרונה, הבוקר עוכב לחקירה יו"ר מועצה דתית בצפון הארץ החשוד במעורבות בעניין רכישת ביתו של השר דרעי בספסופה

דרעי בצפון בשבוע שעבר
דרעי בצפון בשבוע שעבר



התפתחות בחקירה דרעי? יו"ר מועצה דתית בצפון עוכב הבוקר (שלישי) לחקירה על ידי חוקרי יאח"ה - להב 433, בחשד למעורבות בעניין רכישת הבית שר הפנים אריה דרעי ביישוב ספסופה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בחודש מרץ נחקר דרעי בפעם התשיעית ביחידת להב 433 בלוד, בחשד להלבנת הון, העלמת מסים, מרמה והפרת אמונים. אז, דווח ב'החדשות' כי מסתמן שהחקירה של המשטרה ורשות המיסים מבססות את החשדות שהעלו נגדו וייתכן שמדובר באחת מחקירותיו האחרונות.

שבוע קודם לכן דיווח אלי סניור ב-ynet כי המשטרה עיכבה לחקירה בני זוג שעל פי החשד היו מעורבים במכירת המגרש בספסופה שעליו נבנה בית המשפחה. החשד שנבדק הוא כי חצי מיליון שקלים שולמו במזומן - ולא דווחו. השניים מכחישים את החשדות.

כאמור, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבוקר עוכב יו"ר מועצה דתית בצפון, המקורב לדרעי, והוא נחקר בשעה זו באזהרה על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, בחשד למעורבות בפרשה.
אריה דרעי חקירה מועצה דתית ספסופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד