י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסתיים איסוף המעטפות מנקודות המכירה

דריכות רבה לקראת הגרלת המיליון ב-ז' סיוון /// במהלך המבצע התקיימו 10 הגרלות שבועיות בהן הוגרלו מוצרים יוקרתיים לריהוט ואיבזור הבית,

הסתיים איסוף המעטפות מנקודות המכירה



מאות אלפי מעטפות הגיעו למוקד מבצע "הזכייה של הבית", הגרלת המיליון ₪ לרכישת דירה של תנובה. דריכות רבה לקראת ההגרלה הגדולה, שתתקיים ביום שני, ז בסיוון.
בהגרלה הגדולה ישתתפו כל המעטפות שהגיעו למוקד המבצע. מאז הכרזת המבצע לפני כחמישה חודשים במהלך חודש שבט, התקיימו 10 הגרלות שבועיות בהן הוגרלו זכיות הקשורות לבית, אבזורו וריהוטו.

בכל יום ראשון בשבוע, במשך 10 שבועות החל משבועיים לאחר תחילת המבצע, התקיימה הגרלה שבועית בפיקוחו של רואה חשבון. בהגרלה השתתפו כל המעטפות הן אלה שנאספו מ-77 תיבות המבצע שמוקמו בנקודות מכירה נבחרות בריכוזים חרדיים ברחבי הארץ, והן מעטפות שהגיעו באמצעות הדואר. כל מעטפה מרגע הגעתה למוקד המבצע השתתפה בכל ההגרלות השבועיות. לאחר כל הגרלה נבדקה זכאותו של הזוכה ולאחר מכן נתבשר הזוכה בשיחת טלפון על זכייתו. שמות הזוכים והתבטאותם בעקבות הזכייה פורסמו ברבים.

בהגרלות השבועיות הוגרלו חבילת מוצרים להלבשת הבית, סט כלים לאירוח, חבילת מוצרי חשמל, חדר תינוקות, חדר ילדים, חדר נוער, חדר הורים, פינת אוכל וארון ספרים, סלון יוקרתי ומטבח.
הזכיות גרמו לשמחה ולהתרגשות רבה הן על הזכייה והן בגין העיתוי והנסיבות.

מבצע "הזכייה של הבית" התקיים כחלק ממגוון מבצעי תנובה תחת מותג הבית. "המבצע מבטא היטב את מסר 'הבית' של תנובה והחיבור שלה בהבנת הצרכים של המשפחה החרדית", אמר הראל יהודה, מנהל יחידת מגזרים בתנובה.
"ההשתתפות הערה הקיפה את כל צרכני המהדרין בישראל, דבר המצביע על היות מוצרי החלב של תנובה חלק בלתי נפרד מהתפריט בכל בית בישראל ובכלל זה צרכני המהדרין. 300 מוצרי החלב האיכותיים של תנובה הכשרים למהדרין הם הבחירה של כל בית חרדי ומצויים בתזונה היום-יומית של כל משפחה חרדית", הטעים הראל יהודה.
תנובה מבצע איסוף מעטפות הגרלת המליון הראל יהודה

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד