י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: פעוטה נתלית בחלון בגובה 10 מטר

אירוע מטריד: בתיעוד שרץ ברשת, נראית פעוטה כשהיא נתלית מחוץ לחלון מוסד 'עזר מציון' בבני ברק, ונמשכת פנימה ברגע האחרון. צפו

הילדה מבעד לחלון. צילום מסך מתוך הסרטון
הילדה מבעד לחלון. צילום מסך מתוך הסרטון



הבוקר (שלישי) התרחש במרכז הארצי של עזר מציון בבני ברק, אירוע בו ילדה טיפסה על מיטת פיזיותרפיה, מעדה דרך חלון ציר ונתקעה בתוכו. אישה שחלפה במקום תיעדה את הילדה כשפלג גופה התחתון מחוץ לחלון, ומי מעובדי המקום מחזיק בה שלא תיפול.

מעזר מציון נמסר כי הצוות המקצועי של הגן, ששהה עם הילדים באותה עת, זיהה את האירוע שהתרחש בתוך שניות: "הצוות פעל במהירות וחילץ את הילדה בתוך זמן קצר - ללא כל פגע", אומרים בארגון.

בתיעוד הוידאו, נראים שוטרים רצים אל מתחת החלון בזמון שאזרחים מחזיקים בסולם ככל הנראה על מנת להוריד אותה בבטחה.




לאחר זמן קצר, הילדה הוכנסה חזרה לחדר ובכך נמנע אסון. בעזר מציון מבקשים להדגיש כי מדובר בגן לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הפועל תחת תקני הבטיחות הנדרשים וצוות מקצועי מלא. עוד הוסיפו כי מדי שנה מאשר יועץ בטיחות את המבנה ומתקניו ולמקום גם אישור משרד החינוך המתחדש מדי שנה.

בנוסף, מידי תקופה מתקיים מעקב מדוקדק אחר מפגעים וליקויים. "זה אירוע הבטיחות הראשון מסוג זה שקורה בגנים אלו", אומרים בעזר מציון, "אנו ב'עזר מציון' נפעל לבדוק את המקרה לעומק ולפעול למניעת הישנות מקרים דומים".

בהודעה שהפיצה ההנהלה לעובדים נכתב כי העמותה "מציבה את הילדים עם צרכים מיוחדים בראש מעייניה ופועלת כבר למעלה מ-25 שנים כדי להעניק להם טיפול וקידום ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. במסגרת זו היא מפעילה 8 גנים, 19 מעונות ו-5 מועדוניות בכל רחבי הארץ. כמו כן "עזר מציון" גם מעמידה לרשותם פארק אינטראקטיבי רב חושי יחיד מסוגו בארץ ועוד שירותים ייחודיים רבים. בחרנו לשתף אתכם בארוע ובתגובתנו אליו".
נפילה מגובה עזר מציון חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד